Toon posts:

[BC3] LCD display : wie verduidelijkt ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet dat hier al eindeloze topics over verschenen zijn en dat ik een heleboel "gebruik de search" reply''s ga krijgen, maar ik vraag het toch...
Ik ben op zoek naar een LCD display die ik kan gebruiken voor winamp, linux system info en andere leuke dingetjes...
Ik zou het leuk vinden als ie blauw is, maar dat hoeft niet perse...

Wat voor type kan ik gebruiken, en waar kan ik hem kopen, bij voorkeur in nederland, anders via het web ??

Wie helpt mij uit de duisternis ??

groeten,
Jeroen

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:08

Nicap

Tsssk....

Miischien kan ik je helpen.
Ik heb onlangs een serie van die dingen besteld(samen met andere GoT-ers). Ik heb er nog 1 over. Het is een Seiko L2014 4X20 characters, hij is blauw als ie uit is en word donkerbruinig als er stroom op komt en de letters zijn groen. Hij kost je 60 piek excl. verzendkosten.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 13:46
Hm.. Ik heb ook wel enorm veel interesse in dat LCD schermpje!
Dus mocht j_k hem niet willen...;)
Mocht je hem aan mij kwijtwillen, zou je dan willen mailen naar onno.ossendryver@gelrevision.nl
(je mailadres staat niet in je profile)?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hmm hier ben ik ook wel in geinteresseerd, alleen hoe zijn die dingen aan te sturen, hoe zijn ze aan te sluiten, en werkt het fatsoenlijk onder win2k ? ik wil dit namelijk ook al wat langer maar heb geen idee of dat wat ik wil kan met zo''n ding. ik was eigenlijk op zoek naar een compleet grafisch display van seiko, die zouden volgens www.eio.com $75 kosten geloof ik, maar is de vraag hoe sluit ik dit beestje in godsnaam aan, en kan ik evt, MBM de temperaturen laten uitvoeren hierna, en eventueel een logootje uitvoeren ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:08

Nicap

Tsssk....

Grafisch display s erg moeilijk aan te sturen geloof ik. Maar de L2014 bijv. is erg simpel aan te sluiten. Het werkt ook onder win2k, maar is wel lastiger omdat er niet direkt met de printerpoort ge-communiceerd kan worden geloof ik.
Ik hoor het wel wie er vandoor gaat met de LCD.

• BC3 Victim
het gaat om dit dingetje : Seiko G642G
en voor de pinouts (whatever they might be) kijk je hier : http://www.eio.com/g642gpin.htm

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Nicap,

Ik heb zeker interesse in die (dat ?) display ! Kun je me een mailtje sturen ? bajo@wanadoo.nl ...

Thanks !

groeten,
Jeroen
Pagina: 1