[BC3] Wat kan ik nog verder doen met mijn V3???

Pagina: 1
Acties:

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Topicstarter
Ik heb de bios an mijn V3 2000 al geflasht naar 3000, oc''ed naar 143@185MHz. Maar wat kan ik nog meer modden of iets er aan veranderen, tips zijn welkom :)

Verwijderd

Cooler derop?

Verwijderd

hard balen.

Ik zit hier ook met een Voodoo3. Ik heb er alles mee gedaan (al maanden geleden) om er nog wat performance uit te persen. het kan, maar je zal er iets van 5Mhz mee winnen schat ik, en heel veel moeten kloten. peltiers, heatsinks fans etc.

Helaas is m`n Gforce II GTS 210@410 MOL GVD!!! Uit z`n agp slot geschoten en toen blijkbaar kort gesloten. $)(&$#)(*#@$&
Goed, nu maar wachten tot de Radeon SE (soort van radeon ultra als ik me niet vergis) uit komt. Gf3 is nog wat te duur. en ik koop em niet als ik niet zeker weet dat de beeld kwaliteit beter is

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Cooler zit er al op(duhhh anders is die V3 al lang afgefikt, hij is extreem "gemod" man), eentje van justcooler die op ~4200rpm draaid. Ik wordt langzamer hand klein beetje ziek van die trage bagge kaart, ik moet wel zeggen dat die 2d super is. Ben van plan om eeen Gf2 te kopen, maaar twijfel ook aan andere kaarten.

Nog meer tips graag

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 22:08 schreef O.D.Smolik het volgende:
Cooler zit er al op(duhhh anders is die V3 al lang afgefikt, hij is extreem "gemod" man)...
Nog meer tips graag
Als ie al extreem gemod is tjah wat wil je nog meer dan. Koop zo''n mini peltier :} Misschien dat dat helpt ;}

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Peltier heeft geen zin voor een v3, en kost ook nog te veel geld. Mensen, ik weet echt niks meer, jullie wel???

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:32

Sharky

Skamn Dippy!

heb ook een v3 @181
kreeg hem eerder op 189 en nu opeens niet meer :(

maar ben nog redelijk tevreden, 2d is ''ie idd erg goed. zoveel spellen speel ik ook niet

This too shall pass

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Bij mij begint bij 195MHz, rare sreepjes bij spellen.
Pagina: 1