Toon posts:

[BC3] Hij is af Hij is lekkahhhh Casemoddin ROX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje druk zo... of lijkt dat maar.. ?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Wel mooi, behalve dat stickertje op je phone.. >:)

Verwijderd

Is ie mooi of is ie mooi??
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.ludke/youri1.jpg
By Day W/O neon.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.ludke/youri3.jpg
@ night with neon >:)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.ludke/youri4.jpg
Tja Dat Coupè teken pleurde zo van een megane af toen ik er langs liep :) :) :) :) :)
8-) Laat ff weten wat jullie er van vinden 8-)

Voor de rest van de pics check :youri.bluebit.org/

Verwijderd

Vind wel leuk gedaan alleen die oversized fanguard sucked imo :(

Verwijderd

Druk?

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:26
Niet bijzonder smaakvol ofzo, eigenlijk zowieso niet zo bijzonder. sorry

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
die muis heb ik ook :P

Verwijderd

Niet bijzonder smaakvol ofzo, eigenlijk zowieso niet zo bijzonder. sorry
Ieder zijn smaak maar waar is die van jouw dan?

Verwijderd

Ik vind em wel gaaf
Is een keer wat anders dan die standaard 1-vierkant-raam-in-de-pc

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:40
je moet dat fangat wel ff een stuk ronder maken hoor... ziet er nite uit zo imho.

ga ff naar de hardwarezaak en haal jezelf een setje kleine vijltjes, is best handig. gebruik ik altijd om alles netjes af te werken. en schuurpapier is ook wel nuttig.

Persoonlijk hebbik liever iets minder aparts dat er superstrak uitziet, dan iets wat vet cool is en slecht afgewerkt is.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Dremel roelt maar je moet er wel mee leren werken dat gaat al beter ff oefenen nog en dan maak ik hem mooier want dat zuigt inderdaad maar die fingerguard haalt het ergste geukkig weg maar ja moest ik snel maar een sjeffen

Verwijderd

hij is alleen mooi in het donker.. zie je de.. slecht afgewerkte dingen niet zo goed..

zie het als neuken met een zak over je hoofd GRIN!...

maarja.. anyway.. je hebt er funn aan gehad daar gaat het om :)

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 17:02 schreef iFc-Freaky het volgende:
Vind wel leuk gedaan alleen die oversized fanguard sucked imo :(
Volgens mij is die hele fan oversized, beetje zonde :?

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 23:16
Goh.....laat ik nou n Coupe teken van mn Megane kwijtgeraakt zijn n tijdje geleden.....

Verwijderd

Ik ga em nog spuiten Iemand nog een idee over de kleur?

• P5ycho
Persoonlijk wil ik altijd alles perfect hebben... Check deze spuitbeurt:
Afbeeldingslocatie: http://deathwish.gamepoint.net/p5ycho/101-0123_img.jpg
(cdrom drive moest klepje nog van gedaan worden, knopjes zijn allemaal los gespoten btw)

Maarre, dremelen en modden is een art, en dat moet je gewoon leren...

enne... Sorry modemers.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 06 april 2001 17:12 schreef Krankyouri het volgende:
Ik ga em nog spuiten Iemand nog een idee over de kleur?
fel oranje

er is een tekort aan oranje kasten...

:)

vergeet hem niet in te sturen als ie af is :)

Verwijderd

Ik vind het een beetje een rommeltje, inderdaad te druk, naar mijn smaak dan. Het ziet er wel jaren 80 style uit, met al die scherpe hoeken enz. Kan zo het
mo(n)driaanhuis in :)

Kleuradvies : Matzwart

Verwijderd

Ja P5ycho die spuitactie kan je dat ook ff bij mij regelen ? :)

Ow ja over dat coupe logo.....
Je had beter een Pininfarina logo kunnen jatten van een 406 Coupe >:)

Verwijderd

Ey Die Kast is cool psych maar je poster is wat aan de groote kant maak em ff modem vriendelijker :-)

• P5ycho
Sn@ke: is niet zo moeilijk hoor, gewoon geduld hebben. eerst plasticcoating, kwartier later blauwe metalliclak, HEEL dun, en dan gewoon heel vaak heel dun doen... en eventueel nog een vernislaagje, maar het zat er al superstrak op dus hebbik dat maar achterwege gelaten.

Ben te lui om te gaan resizen nu...
Spuitbeurt was trouwens van een half jaar geleden, op een In-Win Q800N. Heb em doorverkocht en een Addtronics 7896A gekocht, die nog steeds beige is. Misschine dattik em nog wel spuit, maar eerst nieuwe speakers (deze) en daarna homebuild vapochill...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sorry man maar je hebt teveel gaten gezaagd het is veelste vol nu niete cht mooi meer en die fan aan de buitenkant is bloed ugly. :(

Voor de rest is het wel grappig :Y)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:51
ik vind die blauwe kast meer rulen dan die neon kast...

sorry

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

Ja vind hem ook niet echt speciaal..wel leuk bedacht die hoeken erin, maar waar is het spuitwerk? ledjes? andere kant van de kast hoe is die? en de voorkant?

Ik ben met m''n full tower bezig en die gaat er echt \/\/R33D uit zien! (Beloofd!)
Ik ga hem natuurlijk posten, eerst moet ik mijn Iwill KK266 ontvangen dan kan ik verder.
M0D''un Ruleerd.

Verwijderd

Ik vind et een goed begin voor je 1e mod...
Als je die kast er beter uit wilt laten zien moet je dit doen:
Telefoon er niet meer voorzetten...
Gat bij fingerguard iets groter maken...
Coupe logo eraf....
Rommel erbij weg...

Nog fotow posten... En iedereen vind je kast kewl....
Trust me ;)

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 17:13 schreef P5ycho het volgende:
[afbeelding]
(cdrom drive moest klepje nog van gedaan worden, knopjes zijn allemaal los gespoten btw)

Maarre, dremelen en modden is een art, en dat moet je gewoon leren...

enne... Sorry modemers.
Nijz Koen :)

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 17:10 schreef Snippie het volgende:
hij is alleen mooi in het donker.. zie je de.. slecht afgewerkte dingen niet zo goed..

zie het als neuken met een zak over je hoofd GRIN!...

maarja.. anyway.. je hebt er funn aan gehad daar gaat het om :)
Rofl @ markie :}

Verwijderd

Voorkant zit een Ledje (Dat bij de muis geleverd werd en de de rest is verder beplakt met geluids isolerend schuim..Die grote van draait op 5 volt en maakt geen herrie verder zitten er 4! fans op mijn cpu cooler er komt nog een lcd in waarop sys info cpu/sys temp enzo de andere kant daar wil ik een logo gaan maken ik denk aan een HL logo die is gaaf en niet te moeilijk kabels ga ik nog rounden en er komen on/off tuimel schakelaar in de voorkant om alles aan en uit te zetten.

• Veen
  • Laatst online: 11:07
Die muis heb ik ook !!!

maar verder vind ik ''t ook een beetje te druk al die gaten en die gaten staan ook niet in 1 of andere volgorde maar ze staan zomaar wat door elkaar...

Als je nou wat mooiere rondingen eraan had gemaakt en ze nog een beetje leuk bij mekaar gezet had was ''t misschien iets mooier/leuker geworden.

Owja, te veel gaten (vind ik) maarja, smaken verschillen (jammergenoeg)

• P5ycho
Krankyouri: Misschien haddik mijn kast er niet bij moeten zetten, nu gaat iedereen vergelijken.

Het idee van je kast is leuk, het heeft alleen nog wat afwerking nodig. De eerste mod is altijd moeilijk, het gaat vanzelf beter enzo. Als je vragen hebt ofzo, feel free 2 ICQ me.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

het enige wat je moet doen is ff het ronder maken daar achter de fanguard dan ziet die hele casemod er veeel mooier uit.

NIET kleur keuze: rood met geel, ziet er niet uit :):(

suc6 verder is ie nice maar je die blowhole is gewoon niet mooi rond :(

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:32

Sharky

Skamn Dippy!

ik zie het nut van een coupé logo niet echt in eerlijk gezegd. past er niet echt op eigenlijk.

This too shall pass

Verwijderd

ROX

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ben over ''t algemeen niet zo''n fan van al die gaten in je kast, maar deze is wel gaaf :)

• dillhole
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:50
wat een smerige kast vooral die geodriehoek-gaten zijn echt lelijk. :r

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 16:59 schreef Krankyouri het volgende:
Tja Dat Coupè teken pleurde zo van een megane af toen ik er langs liep :) :) :) :) :)
Verdomme, dat is mijn Megane!!!!!! :(

Verwijderd

btw...ik zou je mobieltje uit de buurt van je compu houden...een HD kan daar aardig van over de zeik gaan...

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:04
Nouja je hebt er errug veel tijd in getoken om hem naar jou wensen te maken. Maar persoonlijk vind ik hem niet echt mooi. Ik wil je niet afkraken ofzo.
Maar toch leuk gedaan!
Toppie...:)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

laat me raden....een geo-driehoek!!!!

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Kan iedereen wel die zeurt over de vorm van die gaten wel lekker zeuren maar kijk voor de grap eens op virtual hide out .net Ik zie een hoop kewle shit maar het lijkt soms errug veel op elkaar ik dacht dat asymetrische gaten wel kewl waren enne Ronde gaten zijn F*cking Moelijk als je voo het eerst een dremel hanteert zie:BLOWHOLE dat ik d8 laat ik maar hoekige gaten maken dan krijg ik het nog een beetje netjes. Ik bedoel Comentaar daar kan ik tegen kritiek ook. Maar hebbie wat te zeuren post dan ook een pic van je eigen MOD die volgens jouw mooier is. En dan heb je wat te vertellen, ik zou zeggen probeer het eens het zal je ranzig tegen vallen echt waar.

Fuck beetje veel gezopen pardon my grammar ik wijzig het morgen wel :-)

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Ja wat zal ik zeggen ??? Zie er goed uit voor de eerste keer.

HINT, zet die fingerguards aan de binnenkant i.p.v. de buitenkant. Gladder effect en je ziet hem minder...

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• zeef
  • Laatst online: 24-08 14:00
1. Leuke Mod, maarrr

[OT jaja ik weet het]

Waar ik dus als auto eigenaar compleet van over de zeik ga is :

Tja Dat Coupè teken pleurde zo van een megane af toen ik er langs liep
:( :( :( :(

grrrrr

Dit is zo ongeloofelijk
KUT. Ik rij sinds 1993 een eigen Voyager, en iedere paar maanden is er wel weer zo''n HUFTER die zo nodig die ster d''r af moet breken. Als het daar nou bij bleef OK, maar die ongeloofelijke EIKELS moeten dan ook met hun schroevendraaiertje de lak krassen om dat ding los te krijgen. Waarom vervangen vraag je je misschien af ?Een nieuwe ster kost met montage tussen de 150 en 200 piek, maar ik hou OOK van perfectie en dus niet van een gat in de motorkap.

En dan heb ik het nog niet eens over die keer dat ze zo nodig m''n spiegel eraf moesten trappen (500 piek), de motorkap een golfje geven met een sleutel (400 piek spuiten), de achterruit inslaan (weet ik niet meer hoeveel), "RONALDO RULEZ" in de zijkant gegraveerd na WK 98 (900 piek spuiten).

Waarom ik het iedere keer laat herstellen ? Juist ja, ook ik hou van perfect afgewerkt.

Dit is alle gram van 7 jaar autobezit, en ik zou heel graag de auto''s van de mensen die destijds de mijne te grazen namen van dezelfde schade voorzien, zodat ze eens kunnen ondervinden hoe fijn dat is.

Zo, dat lucht op. Natuurlijk is het heel goed mogelijk dat je die Coupe plaat van de sloop of dealer hebt, dan mijn excuus voor de beschuldiging, maar mijn woede jegens de vandalen die mijn lieve Voyager menen te moeten molesteren blijft !

[einde OT]

Verwijderd

Woon jij in de Bijlmer ofzo ?

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 12:29

rik

sorry je layout is echt not done :(

Verwijderd

Ik snap je gerief maaar dit is we errug off topic meer iets voor stuffis genaralis ik en daar loopt er al een draadje over en ja dat coupè teken daar ben ik eerlijk aan gekomen hij is van de race megane van equipe verschuur(Methal Theo) Die reed bij onze Kartbaan ff testen d8 ie klapt ie overdekop :) :) :) :) :) hahaha en toen heb ik dat ding van de grond geraapt.Tja soms kan het raar lopen .
Any-way stuffis generalis dus..

Verwijderd

Rik: Zeiken kan iedereen. Onderbouw je mening eens...enne show me Yourssssss

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 07 april 2001 01:04 schreef Krankyouri het volgende:
Kan iedereen wel die zeurt over de vorm van die gaten wel lekker zeuren maar kijk voor de grap eens op virtual hide out .net Ik zie een hoop kewle shit maar het lijkt soms errug veel op elkaar ik dacht dat asymetrische gaten wel kewl waren enne Ronde gaten zijn F*cking Moelijk als je voo het eerst een dremel hanteert zie:BLOWHOLE dat ik d8 laat ik maar hoekige gaten maken dan krijg ik het nog een beetje netjes. Ik bedoel Comentaar daar kan ik tegen kritiek ook. Maar hebbie wat te zeuren post dan ook een pic van je eigen MOD die volgens jouw mooier is. En dan heb je wat te vertellen, ik zou zeggen probeer het eens het zal je ranzig tegen vallen echt waar.

Fuck beetje veel gezopen pardon my grammar ik wijzig het morgen wel :-)
ok hier komt ie dan :P:P
Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.f2s.com/case/2/DSCN1144.JPG
de blow holes heb ik zelf gedaan met een decoupeerzaag en de peer heeft mijn docent gedaan met dremel.

dodge this :P:P

btw vind het wel een mooie casemod kvind alleen dat ie zijn blowhole mooi ronder moet maken dan ziet het geheel er al veel strakker en professioneler uit.

Verwijderd

Ow maar ik was ook niet tegen jouw aan het blaffen :-) Gewoon van die zeikers die ononderbouwd commentaar geven dat vind ik gewoon lame .

EEJ.... JIJ hebt het zelfde sound iso schuim als ik ...8-) Dat spul Rockt echt.

Verwijderd

Hehehe, vanwege die ronde vormen heb ik dus maar gekozen voor een zes-hoek. Zie mijn andere topic hier. Maar ik neem aan dat de fanhole nog verbeterd zal worden. en voor de rest moet iedereen het zelf maar weten : driehoeken, vierkanten, rondjes, paashazen :)
Verder zeker wel goed!

Verwijderd

Ik vind het zo langzamerhand 13 in een dozijn....

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 07 april 2001 02:09 schreef bluebitje het volgende:
Hehehe, vanwege die ronde vormen heb ik dus maar gekozen voor een zes-hoek. Zie mijn andere topic hier. Maar ik neem aan dat de fanhole nog verbeterd zal worden. en voor de rest moet iedereen het zelf maar weten : driehoeken, vierkanten, rondjes, paashazen :)
Verder zeker wel goed!
tis een peer.

ja een peer. dat zie je toch wel.
**kel |:(

Verwijderd

niks man, mij maak je niks wijs, dat is een paashaas, overduidelijk!

:)

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-08 16:05
Misschien is het dat boring witte kleurtje wel. Bovendien vind ik het jammer dat de driehoekjes willekeurig uitgezaagd zijn, het wordt een beetje rommelig.

en mijn kast staat hierrr wel.

• DarkTemple
  • Laatst online: 30-04 09:40
Ik vind die "little windows" wel mooi, ik geloof dat iedereen gewoon het "massa" vierkante/rechthoekige raampje liever ziet.
Cool gedaan.
Pagina: 1