Goed id 
Ik zou alleen niet wetuh hoe, en ik denk ook dat er veel mensen zijn die er ervaring mee hebben
Ik zou alleen niet wetuh hoe, en ik denk ook dat er veel mensen zijn die er ervaring mee hebben
Verwijderd
1 2 of 3 fps''jes maakt me niet zoveel uit. Als het echter een prestatieverlies is van zo''n 15% of meer, dan is het niet te doen dus...Op vrijdag 06 april 2001 16:51 schreef jortb het volgende:
Ik denk dat de weerstand van de kabel wel enige vertraging op zal leveren dus....
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
LOL, weerstand is een van je minste problemen. Eerder de inductiviteit van je kabel en de paracitaire capaciteit tussen de draadjes. En de lengte op zich is ook erg vervelend. Anyway. Het is gewoon ONMOGELIJK! waarom neem je niet gewoon een VGA verleng kabel zoals de rest van ons weldenkende mensen zou doen???Op vrijdag 06 april 2001 16:51 schreef jortb het volgende:
Ik denk dat de weerstand van de kabel wel enige vertraging op zal leveren dus....
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Je bent een ster!!!!Op vrijdag 06 april 2001 16:55 schreef Shuriken het volgende:
Kijk eens hier:
http://www.adexelec.com/product.htm
Daar hebben ze bv. deze[afbeelding]
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Linux is free, when time is no money...but still I try
Laat me raden: je hem in een bak met koelvloeistof hangen en hem extreem koelen.Op vrijdag 06 april 2001 16:46 schreef SimonBenson het volgende:
Vraag me niet waarom ik dit vraag, ''t is nog geheim..
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
I see dead pixels...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Kan wel, maar zal niet werken, anders hadden ze de print gewoon langer kunnen makenOp zaterdag 07 april 2001 16:55 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
ben ik gek of kun je gewoon meerdere van die dingen in elkaar steken
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Daar kom je alleen maar achter door het te proberen.Op zaterdag 07 april 2001 16:55 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
ben ik gek of kun je gewoon meerdere van die dingen in elkaar steken
Thanx man, hier zat ik dus al een poosje naar te zoeken!!!!Op vrijdag 06 april 2001 16:55 schreef Shuriken het volgende:
Kijk eens hier:
http://www.adexelec.com/product.htm
Daar hebben ze bv. deze[afbeelding]
Verwijderd
nou, er bestaan PCI geforce2MX kaarten...Op vrijdag 06 april 2001 21:45 schreef Pjosch het volgende:
Ik kan niet inloggen om de een of andere manier. Pjosh is huisgenoot en wil dit even voor mij posten.
Heb echter mijn ideetje een beetje aangepast. Wordt een PCI vid-kaart, AGP wordt door zo''n beetje iedereen afgeraden.
Het zou een kunstwerk aan de muur moeten worden in werkende staat. Dat in een plexiglas kastje stoppen. Omdat ik niet zo''n kast 40cm van de muur af wil hebben bedacht ik me de uitbreidingskaarten plat tegen de muur te zetten. Dan maar een PC die goed genoeg is om te surfen en geen game-monster...snik
Thenx voor de tips en reacties, Simon