[BC3] Twee voedingen in een kast???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Maxtower met de volgende inhoud.

3 x Altlas IV 9,1 GB
Adaptec U2W 2940 (geloof ik)
1 x Maxtor 40 GB ATA100
miro CD30 plus
PIII 933@1075
512 MB
Matrox Mil. G450
Maxtor CD-Rom
Maxtor CDR
SB Live
drie blowers.

Nu is mijn vraag, kan ik twee voedingen in mijn kast zetten met bijvoorbeeld de schijven op de ene en de rest op de andere.
en kan ik daar dan het beste een AT of een ATX voeding nemen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BiG_G
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01-2024

BiG_G

Master of Gods

hoezo geloof je dat je een adaptec hebt???
ik weet zeker als je prijskaartje ziet dat je het zeker weet :)

je kan er een tweede voeding bij zetten, atx is prima je kan ze dan ook verbinden staat ergens in search wel een toppic van.

maar ik vraag me af of het nodig is... :7

en waarom zou je een extra warmte bron in je kast douwen als het niet nodig is? toch?
G

You can either agree with me or be wrong!

• BC3 Victim
Ja je hebt gelijk maar ik weet niet hoeveel m''n compie trekt op dit moment.

BTW ik weet wel dat het een Adaptec is maar weet het type niet meer precies..:z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
noproblemo om er een bij te plaatsen, voor de schijven e.d kun je gewoon een at nemen, zorg wel dat je ze geleik schakelt, kwestie van advanced power management uit en gewoon hardoff met een doos+schakelaar, ik heb ook 2x200w draaien, werkt perfect

Verwijderd

''k zie geen enkele reden voor een 2e voeding. Voor jouw config is een 230W voeding al zat. Heb je problemen met je voeding, dan zou ik gewoon een andere kopen, en die helemaal in z''n uppie in je kast zetten.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

hang de voeding anderz buiten de kast de nieuwe voeding. weet je sekers dat je genoeg watt hebt en dat je niet een xtra warmte bron gebruikt :P:P.

heb ik ook gedaan want anderz paste mijn blacklight in mijn kast :):):).

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:40
Is echt niet nodig hoor, SCSI schijven trekken evenveel stroom als de gemiddelde cdromspeler... stelt niks voor.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• BC3 Victim
He, bedankt voor de info!!

CyberJ *D

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 02:04 schreef P5ycho het volgende:
Is echt niet nodig hoor, SCSI schijven trekken evenveel stroom als de gemiddelde cdromspeler... stelt niks voor.
Tuhhhh.. wat als je een Seagate 15k schijf hebt ? ;)

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 09:56 schreef Hooi het volgende:

Tuhhhh.. wat als je een Seagate 15k schijf hebt ? ;)
Ik heb die en ik draai dit alles op een 235W voeding heb nergens last van :)

Moet je eens na gaan 5V voor 15Krpm... Hoe kunnen ze ut maken:?:?

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik heb gemerkt dat als je je hd''s etc. aan een at voeding hangt, en dan eerst de atx (waar mobo aanhangt) aanzet, en daarna de at, dat de at dan gewoon niet aangaat. Als je ze beide tegelijk aanzet, of eerst de at en dan de atx, werkt het wel. Zal wel komen omdat er ook een bepaald voltage door de flatcables gaat, en dan staat er al wat spanning op de hd, en dan wil de +12 en +5V van de voeding niet meer ofzo. Kep er nu gewoon relaisje tussengezet, dus de AT gaat wel iets later aan, maar t werkt perfekt.

Exposure

You're so fucking special. I wish I was special.

Pagina: 1