De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik weet zeker als je prijskaartje ziet dat je het zeker weet
je kan er een tweede voeding bij zetten, atx is prima je kan ze dan ook verbinden staat ergens in search wel een toppic van.
maar ik vraag me af of het nodig is...
en waarom zou je een extra warmte bron in je kast douwen als het niet nodig is? toch?
G
You can either agree with me or be wrong!
BTW ik weet wel dat het een Adaptec is maar weet het type niet meer precies..:z
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
heb ik ook gedaan want anderz paste mijn blacklight in mijn kast :):):).
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
CyberJ
Verwijderd
Tuhhhh.. wat als je een Seagate 15k schijf hebt ?Op zaterdag 07 april 2001 02:04 schreef P5ycho het volgende:
Is echt niet nodig hoor, SCSI schijven trekken evenveel stroom als de gemiddelde cdromspeler... stelt niks voor.
Verwijderd
Ik heb die en ik draai dit alles op een 235W voeding heb nergens last vanOp maandag 09 april 2001 09:56 schreef Hooi het volgende:
Tuhhhh.. wat als je een Seagate 15k schijf hebt ?
Moet je eens na gaan 5V voor 15Krpm... Hoe kunnen ze ut maken:?
Exposure
You're so fucking special. I wish I was special.