De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
hier zijn al een aantal topics over geweest met mensen die zoiets wilden proberen.
Probeer de search maar eens
Verwijderd
Er was hier laatst iemand die allemaal plaatjes had gepost van een mobo in de olie gekoeld met een aantal fans en koelblokken. Op zich een leuk hobbyproject
Rob
...gamen blijft leuk...
Verwijderd
mjah ik denk dat je meer geld kwijt bent aan de koeling dan iets meer geld uitgeven aan de snellere cpu
De drives doe ik wel op de koelkast, de HD kan er volgens mij wel tegen hoor.
Dus niet zo cynisch!
Waarom vochtvreters? Als die kast de -20 haalt heb je niet zo heel veel water meer in de lucht zitten. Dat vriest keurig weg op de koudste plek. En dat zal NIET je bord zijn. Dat zal de warmste en dus droogste plek zijn.Op vrijdag 06 april 2001 13:47 schreef GKLQuake het volgende:
temp erin lekker stabiel blijft, dus niet de deur opendoen! Wat vochtvreters erin: klaar.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
You can either agree with me or be wrong!
trouwens dit is wel een toepasselijke link:
Hilarisch: 468+Diepvries+Bier! :P
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hence. je computer wordt alleen nog WARMER.. en dat lijkt me niet de bedoeling toch ?
Have a wheelie good weekend!
haha die koel-site is echt lache!Two ToTL technicians caught "siphoning excess coolant".
This too shall pass
Verwijderd
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
na dit geloof je toch zelf niet he :):)Op vrijdag 06 april 2001 14:14 schreef GKLQuake het volgende:
Vochtvreters voor de zekerheid natuurlijk, stel dat de temp omhoog gaat, maar ook om de lucht gortdroog te maken
trouwens dit is wel een toepasselijke link:
Hilarisch: 468+Diepvries+Bier! :P
kom kijk als je nou je mobo laat vaqum zuigen of zo maar ja je blijft met je connectoren zitten
mmmmm
Verwijderd
En dan kan je met de standaardkoeler die iets duurdere cpu ook nog wat lichter overklokken
een waterkoeler kunnen jullie misschien gewoon gebruiken:r
dus jij loopt niet warm voor zo''n koele bak?Op maandag 09 april 2001 13:13 schreef crk_predator het volgende:
Wat is dit nou weer je computer in een koelkast stoppen wat een mongolen stop je computer gelijk in een koelbox vol met ijsblokjes
een waterkoeler kunnen jullie misschien gewoon gebruiken:r