[BC3] [Newbie] 2 coolers installeren

Pagina: 1
Acties:

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hallo,

Ik heb zojuist 2 coolers gekocht. 1 Lasagna X voor op een TNT2 en 1 8x8 Casefan.

Beginnen met de 8x8 cooler. Ik heb dus de cooler + 4 schroeven. Als in de kast kijk past de cooler wel, maar zijn de schroeven veel te klein voor de gaatjes die ervoor gemaakt zijn :?
Ik heb dus geen idee hoe ik die installeren moet...

Dan de Lasagna X. Heeft iemand suggesties hoe ik de oude heatsink het best van mijn TNT verwijderen kan? Er staat in de gebruiksaanwijzing wel iets over plastic pinnetjes maar volgens mij is dat alleen voor de Matrox G200.

Alvast bedankt,

Koen.

Verwijderd

als je koeler gelijmt is moet je ''m in een luchtdicht vrieszakje doen en dan ff in de vriezer...dan kun je ''m zo loshalen...

Verwijderd

Grotere schroeven mischien?

• Paradise
  • Niet online
Op vrijdag 06 april 2001 11:58 schreef CRACKIE het volgende:
Grotere schroeven mischien?
Die passen niet in de cooler?

Verwijderd

Dan boor je die gaatjes uit!
Het is maar een heatsink? fan?..
Succes.

• Paradise
  • Niet online
Op vrijdag 06 april 2001 12:29 schreef CRACKIE het volgende:
Dan boor je die gaatjes uit!
Het is maar een heatsink? fan?..
Succes.
Het zou toch logica zijn als de cooler + bijgeleverde schroeven direct in de kast past? Dat zou toch universeel moeten zijn?

Verwijderd

Jij zegt dat het niet past, en dan kan het nog wel zo logisch zijn, een schroef die niet past is een schroef die niet past.
En dan kan je er nog wel zo tegenaan gaan roepen dat hij moet passen, maar hij past nou eenmaal niet, dus moet je zorgen dat de schroef wel gaat passen.
Andere schroefjes of gaten uitboren.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Op vrijdag 06 april 2001 12:37 schreef CRACKIE het volgende:
Jij zegt dat het niet past, en dan kan het nog wel zo logisch zijn, een schroef die niet past is een schroef die niet past.
En dan kan je er nog wel zo tegenaan gaan roepen dat hij moet passen, maar hij past nou eenmaal niet, dus moet je zorgen dat de schroef wel gaat passen.
LOL :+
Strakke remark !
:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 06 april 2001 12:37 schreef CRACKIE het volgende:
T''is te proberen.... scheelt wel een hoop werk! *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1