De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
FSB omhoog en zoeken op overklokken bij search zal wel helpen
Nu ios de vraag welke je hebt
een oude P3 gaat maar tot 600 MAX
een Coppermine gaat van 500 to 1000
Ik hoop voor je de laatste
een oude P3 gaat maar tot 600 MAX
een Coppermine gaat van 500 to 1000
Ik hoop voor je de laatste
Hoe kom ik d''r achter welke ik heb?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je heb waarschijnlijk een katmai ("oude" PIII) maar zet in de bios je voltage met 0,2 omhoog. En langzaam je FSB omhoog zetten. (in het ergste geval moet je de bios resetten). succes ermee..
OK thanx!
Zal ''t es proberen
Zal ''t es proberen
Verwijderd
Kijk eens hoeveel kb cache je proc heeft. Is dat 512kb dan heb je een katmai heb je 256kb dan coppermine en dan zou je gezegend zijn.
[een poosje later....]
Maar heb heb net even gekeken en een 500 coppermine bestaat niet, coppermine begint bij de 550. Maar je moet dus je FSB omhoog gooien. De 600 zul je wel halen, maar veeel verder ook niet.
Succes
[een poosje later....]
Maar heb heb net even gekeken en een 500 coppermine bestaat niet, coppermine begint bij de 550. Maar je moet dus je FSB omhoog gooien. De 600 zul je wel halen, maar veeel verder ook niet.
Succes
een 500 coppermine bestaat wel degelijk.
En inderdaad die kun je beter hebben dan een Katmai. Mijn coppermine 500 draait al geruim een jaar op 733Mhz.
En inderdaad die kun je beter hebben dan een Katmai. Mijn coppermine 500 draait al geruim een jaar op 733Mhz.
Eenzelfde topic is vandaag zelfs nog voorbij geweest. Die ging op slot, en deze dus ook.
Gebruik de search.
Gebruik de search.
Pagina: 1