Tsja... om nou mijn week oude Antec kast vol ramen te gaan zagen vind ik wel wat te ver gaan, maar een baybusje bouwen en een blauwe neon erin is toch wel leuk. Zie hier de foto''s:
Met flitser (check stokoud soldeerpistool
):

In het donker:

Dit is het baybusje (blauwe leds en tweestanden schakelaars):

En tot slot de binnenkant met de gerounde kabels:

De baybus schakelt twee intake fans, twee outtake fans en de twee fans van mijn super orb (full power, uit, half power) Ja, de orb kan helemaal uit, ik heb lef
(en nee, die Plex ga ik nu niet antraciet spuiten
)
Met flitser (check stokoud soldeerpistool

In het donker:

Dit is het baybusje (blauwe leds en tweestanden schakelaars):

En tot slot de binnenkant met de gerounde kabels:

De baybus schakelt twee intake fans, twee outtake fans en de twee fans van mijn super orb (full power, uit, half power) Ja, de orb kan helemaal uit, ik heb lef
(en nee, die Plex ga ik nu niet antraciet spuiten
Ja heel netjes, petje af.
Nu ook zonder stropdas
En de neon blijft altijd aan als je pc aanstaat? Wordt het toch knap licht in die ruimte, lijkt me toch lastig voor eventuele logé''sOp donderdag 05 april 2001 23:02 schreef MisterDon het volgende:
...
(en nee, die Plex ga ik nu niet antraciet spuiten)
Neon is ook geschakeld, dus het kan stikdinker worden als het moet.
Knopjes komen ook van muco (www.muco.nl)
Knopjes komen ook van muco (www.muco.nl)
Verwijderd
Ziet er erug kewl uit!!!8-)8-)
Kabels netjes geroundB-)B-)
Stoere BabyBusB-)B-)
Leuke NEONB-)B-)
En je hebt inderdaad lef om als je je orb uit kunt zetten!!>:)>:)
Kabels netjes geroundB-)B-)
Stoere BabyBusB-)B-)
Leuke NEONB-)B-)
Met Mobo monitor zitten checken hoe de temp oploopt, idle blijft ie uuuren netjes op 35 graden met alle fans uit. Daarna kreeg ik het zelf te warm en zette de hele zooi maar weer aanOp donderdag 05 april 2001 23:10 schreef Xtreem_Machine het volgende:
....
Ik geloof vam niet, dus een mooi excuus om eens naar Mokum te gaanOp donderdag 05 april 2001 23:11 schreef Daniel-San het volgende:
kan je online bestellen bij muco?
COnrad heb dacht ik ook van die knoppies
Nu ook zonder stropdas
ik zou zeggen, check out die 3 kratten bier, is dat opgegaan tijdens het modden?Op donderdag 05 april 2001 23:02 schreef MisterDon het volgende:... (check stokoud soldeerpistool):...
voor de rest zeer goed gedaan (misschien nog wat meer aandacht voor de loshangende stroomdraadjes)
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Elke behoorlijke electroboer heeft van die knopjes hoor (aan-uit-aan) Easy doezzit
Luchtkoeling voor de kast, alcoholkoeling voor de bouwer heOp donderdag 05 april 2001 23:22 schreef ETM het volgende:
[..]
ik zou zeggen, check out die 3 kratten bier, is dat opgegaan tijdens het modden?
voor de rest zeer goed gedaan
Ik zelf ben een beetje ver gegaan met rounden, kheb zelfs de draadjes van de cpu cooler geround, zal ik binnenkort ook eens pics van online gooien
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Ik heb ook nog een overgebleven stukje om de cpu cooler gedaan... Als je eenmaal begint stop je niet he
Verwijderd
Ik ook. Alle draden van coolers: 80 mm fans, orb, fop, gewoon alle draden eigenlijkOp donderdag 05 april 2001 23:34 schreef ETM het volgende:
Ik zelf ben een beetje ver gegaan met rounden, kheb zelfs de draadjes van de cpu cooler geround, zal ik binnenkort ook eens pics van online gooien
Tsja... dat pistooltje gebruik ik alleen maar voor aansluitlippen van schakelaars enzo hoor, voor het fijnere werk is een 15 Watt Wellertje toch wel beter
Pagina: 1