Turn it off and on again.
De reviews zeggen dat het nog niet eens een 26 cfm fan is
dit zeggen ze ook bij www.2cooltek.com waar ik hem vandaan heb
dit zeggen ze ook bij www.2cooltek.com waar ik hem vandaan heb
Kan je beter een 80mm fan erop modden, die zijn veel stiller, en geven je meer airflow.
Iedereen blij
Iedereen blij
Verwijderd
Zo te zien is het precies als je zegt.
Daarentegen...
Die koeler review die je daar hebt laat ook zien dat de Alpha''s extreem goed werken, niet ?
Ik HEb een Alpha, een 6035. Het temperatuurverschil met een Delta ''Black Label'' 38 cfm fan en een Ystech 26cfm fan, ik heb ze allebei, is maar iets van 2 tot 3 graden bij een Duron 600@1000 bij 1,85 Volt.
Lijkt me nog steeds dat het de moeite niet waard is.
Heb je dat gejank van die Delta trouwens al eens gehoord ?? VER-SCHRIK-KE-LIJK....
En die fan fan jou is echt HEEL erg veel stiller. Lekker houden zo hoor, ''upgraden'' naar die Delta zou je betreuren.
Daarentegen...
Die koeler review die je daar hebt laat ook zien dat de Alpha''s extreem goed werken, niet ?
Ik HEb een Alpha, een 6035. Het temperatuurverschil met een Delta ''Black Label'' 38 cfm fan en een Ystech 26cfm fan, ik heb ze allebei, is maar iets van 2 tot 3 graden bij een Duron 600@1000 bij 1,85 Volt.
Lijkt me nog steeds dat het de moeite niet waard is.
Heb je dat gejank van die Delta trouwens al eens gehoord ?? VER-SCHRIK-KE-LIJK....
En die fan fan jou is echt HEEL erg veel stiller. Lekker houden zo hoor, ''upgraden'' naar die Delta zou je betreuren.
Verwijderd
Ja,
ik heb nog wel een 176 mm 240 cfm 48 volt
Papst, past vast lekker op je coolermastertje.
Pffff...hhhh -> weggewaaide computer + gebruiker
ik heb nog wel een 176 mm 240 cfm 48 volt
Papst, past vast lekker op je coolermastertje.
Pffff...hhhh -> weggewaaide computer + gebruiker
heb je die volcano in nederland gehaalt? en zo ja, waar?
ik heb een 220v papst van 120mm, kan je er dan beter opzetten, das stiller.
alleen is dat ding topzwaar
alleen is dat ding topzwaar
www.2cooltek.com voor 37 guldenOp vrijdag 06 april 2001 19:27 schreef weareborg het volgende:
heb je die volcano in nederland gehaalt? en zo ja, waar?
Pagina: 1