Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
SLOTJE
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Zo''n Hd houd het nooit lang uit lijkt me...
Hij heeft de gemodde hd''s een week gestress test en ze slaagden met vlag en wimpel
Maar wel vet. Als je dan natuurlijk niet teveel hd''s hebt, anders zitten ze op elkaar en zie je er weer nix van.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ik heb dat wel gelezen, maar ik zou het zelf iig niet durven met me 30Gb IBM-etje...Op donderdag 05 april 2001 23:46 schreef drZymo het volgende:
lees die site.
Hij heeft de gemodde hd''s een week gestress test en ze slaagden met vlag en wimpel
Maar wel vet. Als je dan natuurlijk niet teveel hd''s hebt, anders zitten ze op elkaar en zie je er weer nix van.
Als die echt achter zijn technique staat, gewoon een nieuw 30GB SCSI drive gebruiken
Man ik word kotsmisselijk van dat gezeik hier tegenwoordig! Dat er van je verwacht wordt dat je alles al hebt gelezen en begrepen; de FAQ, de search, de frontpage, het gelinkte-artikeltje-op-een-of-ander-achterafsiteje. Dat de gathering alleen je allerlaatste redmiddel mag zijn. En of dat nu wel of niet het geval is, we zeiken elkaar af en blerren om slotjes. TRIEST!is al eens langsgeweest op www.tweakers.net , dat had je kunnen weten als je een ECHTE tweaker was...
SLOTJE
ik durf het niet
Audi A8 W12 6.0
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Op donderdag 05 april 2001 22:17 schreef MGSNK het volgende:
is al eens langsgeweest op www.tweakers.net , dat had je kunnen weten als je een ECHTE tweaker was...
SLOTJE
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Idd, ik ben het volkomen met je eens, ik wordt soms ook niet goed van dat gezeik. Als iemand het dan voor de zoveelste keer vraagt, is het toch een kleine moeite om hem/haar hier rustig op te wijzen en zelf het antwoord of alleen ff wat linkjes te geven?Op vrijdag 06 april 2001 00:44 schreef Chupa Chup het volgende:
[..]
Man ik word kotsmisselijk van dat gezeik hier tegenwoordig! Dat er van je verwacht wordt dat je alles al hebt gelezen en begrepen; de FAQ, de search, de frontpage, het gelinkte-artikeltje-op-een-of-ander-achterafsiteje. Dat de gathering alleen je allerlaatste redmiddel mag zijn. En of dat nu wel of niet het geval is, we zeiken elkaar af en blerren om slotjes. TRIEST!
Zo, dat is er ook weer uit
WordOp vrijdag 06 april 2001 00:44 schreef Chupa Chup het volgende:
[..]
Man ik word kotsmisselijk van dat gezeik hier tegenwoordig! Dat er van je verwacht wordt dat je alles al hebt gelezen en begrepen; de FAQ, de search, de frontpage, het gelinkte-artikeltje-op-een-of-ander-achterafsiteje. Dat de gathering alleen je allerlaatste redmiddel mag zijn. En of dat nu wel of niet het geval is, we zeiken elkaar af en blerren om slotjes. TRIEST!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geef mij maar een Warsteiner.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Bovendien is mijn pc ook geen see-through en zie ik''t nut er niet van in
Ten derde; er was al een topic over dit HD-modje, so there.
[topic=155915]