[BC3] Vette HD MOD :))

Pagina: 1
Acties:

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Dit kwam ik net tegen , ziet er wel vet uit moet ik zeggen , kon het jullie niet onthouden :).
http://www.bp6.com/pics/holodeck2/reviews/hd%20mod/hd.htm :9 (wel veel plaatjes , dus modemmers geduld ).
mazzel

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 10:54
is al eens langsgeweest op www.tweakers.net , dat had je kunnen weten als je een ECHTE tweaker was...

SLOTJE :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Die was ook al op tweakers geweest|:(
Maar hij si wel mooi *D

Ray

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
hehe , ik kom meer op de frontpage dan hier , zal ''t wel over het hoofd gezien hebben. Maar er zullen vast wel lui zijn die nauwelijks op de frontpage komen , dus die hebben er wel wat aan.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:34
En toch lijkt het me niet echt veilig, ik bedoel je gaat wel je hd openmaken, en als je weet hoe ze die dingen in de fabriek in elkaar zetten, met stofvrije ruimtes en alles.

Zo''n Hd houd het nooit lang uit lijkt me...

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
lees die site.

Hij heeft de gemodde hd''s een week gestress test en ze slaagden met vlag en wimpel :)

Maar wel vet. Als je dan natuurlijk niet teveel hd''s hebt, anders zitten ze op elkaar en zie je er weer nix van.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:34
Op donderdag 05 april 2001 23:46 schreef drZymo het volgende:
lees die site.

Hij heeft de gemodde hd''s een week gestress test en ze slaagden met vlag en wimpel :)

Maar wel vet. Als je dan natuurlijk niet teveel hd''s hebt, anders zitten ze op elkaar en zie je er weer nix van.
Ik heb dat wel gelezen, maar ik zou het zelf iig niet durven met me 30Gb IBM-etje...

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Zoals iemand al zei, als die modder het zo veilig vond, waarom deed die het dan met een super oude hd van 560MB (of in die richting ;) ).
Als die echt achter zijn technique staat, gewoon een nieuw 30GB SCSI drive gebruiken ;)

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
is al eens langsgeweest op www.tweakers.net , dat had je kunnen weten als je een ECHTE tweaker was...

Man ik word kotsmisselijk van dat gezeik hier tegenwoordig! Dat er van je verwacht wordt dat je alles al hebt gelezen en begrepen; de FAQ, de search, de frontpage, het gelinkte-artikeltje-op-een-of-ander-achterafsiteje. Dat de gathering alleen je allerlaatste redmiddel mag zijn. En of dat nu wel of niet het geval is, we zeiken elkaar af en blerren om slotjes. TRIEST!

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
hmmmm, vage gast :)

ik durf het niet :)

Audi A8 W12 6.0

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Had ff hier gelezen... ik ben het aan ''t proberen met een oude schijf...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 05 april 2001 22:17 schreef MGSNK het volgende:

:)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 00:44 schreef Chupa Chup het volgende:

[..]

Man ik word kotsmisselijk van dat gezeik hier tegenwoordig! Dat er van je verwacht wordt dat je alles al hebt gelezen en begrepen; de FAQ, de search, de frontpage, het gelinkte-artikeltje-op-een-of-ander-achterafsiteje. Dat de gathering alleen je allerlaatste redmiddel mag zijn. En of dat nu wel of niet het geval is, we zeiken elkaar af en blerren om slotjes. TRIEST!
Idd, ik ben het volkomen met je eens, ik wordt soms ook niet goed van dat gezeik. Als iemand het dan voor de zoveelste keer vraagt, is het toch een kleine moeite om hem/haar hier rustig op te wijzen en zelf het antwoord of alleen ff wat linkjes te geven?

Zo, dat is er ook weer uit :).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 06 april 2001 00:44 schreef Chupa Chup het volgende:

[..]

Word

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Bedankt Kcinimod. Ik sta in ieder geval niet meer alleen.

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik ben het ook met je eens hoor...een hoop trieste lui hier. :r zeg maar.

Geef mij maar een Warsteiner.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:40
zit de laatste tijd veel vaker @ www.hardforum.com tenminste niet 90% newbie shit, en ook wat aparte dingen. ook humor is daar tenminste te vinden.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

even voor de duidelijkheid, het ZIET ER NIET UIT. Das heel leuk dat gephotoshopte plaatje met blur 3x erover enzo, maar als je bij de omschrijving kijkt en hoe''t er daar uitziet. Bwegh.
Bovendien is mijn pc ook geen see-through en zie ik''t nut er niet van in :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het geroep om slotjes is ook hier niet gepast heren; aan de andere kant is zelfwerkzaamheid iets waar sommige mensen nog nooit van hebben gehoord en had je, door ff verder te kijken dan je muis lang is, het makkelijk kunnen vinden.
Ten derde; er was al een topic over dit HD-modje, so there.
[topic=155915]
Pagina: 1