DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Weet iemand waar ik van die LED displays kan kopen die in te stellen zijn op 550 MHz (2)en eentje op 100MHz (ik wilde namelijk een beetje gaan casemodden
)
En hoe ik deze goed kan instellen natuurlijk (of is dat soms simpie ?? )
En hoe ik deze goed kan instellen natuurlijk (of is dat soms simpie ?? )
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Verwijderd
Ik ben ook wel geintereseerd, maar volgens mij zijn die niet overal zomaar te koop. Je kan hem natuurlijk zelf maken of uit een oude pc slopen zo''n eentje met 66 mhz en een turbo knop. Ik denk dat ze mischien ook wel bij de electronica zaak te koop zijn.
Ik was laatst op de Pc-beurs in Ahoy, daar was een of ander zaakje die die dingetjes verkocht voor f5,- per stuk, gelijk maar 2 meegenomen 
Ze waren trouwens in te stellen d.m.v jumpers en het waren 3 cijfertjes die alledrie tot 9 konden, dus niet de voorste alleen maar een 1 wat ik dus in me P166 had, die ik toen op 266 had gezet, maar zover ging het displaytje niet hehe :)|:(.
Ze waren trouwens in te stellen d.m.v jumpers en het waren 3 cijfertjes die alledrie tot 9 konden, dus niet de voorste alleen maar een 1 wat ik dus in me P166 had, die ik toen op 266 had gezet, maar zover ging het displaytje niet hehe :)|:(.
Mmm... gebruik de search eens zou ik zeggen, je bent niet de eerste die het vraagt hoor. 
[topic=131230]
[topic=117648]
[topic=114123]
[topic=130279]
[topic=119405]
[topic=131230]
[topic=117648]
[topic=114123]
[topic=130279]
[topic=119405]