Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Nu doet ie het nog jaOp donderdag 05 april 2001 20:35 schreef Demoniac het volgende:
Nou ik had dus laatst dat stukkie over een raam in je harddisk gelezen en toen dacht ik van dies gek!
Maar toen zag ik dus een 261 meg Seagate schijfje liggen die ik niet meer gebruikte en toen dacht ik ineens: Wat hij ken ken ik ook!
Dus heb ik die schijf ff opengeschroefd... en hij doet het nog! Zelfs zonder deksel kan ik nog steeds bestanden er van lezen>:)
Ik houd jullie uiteraard op de hoogte, met pics!
Heb je de verhouding tussen een stofdeeltje en de koppen van je HD weleens gezien?
Een stofdeeltje is 3x zo groot als 1 kop.
Dus als er maar iets op komt dan kan je het al vergeten, wel kewl dat hij het nog steeds doet
Alle proemn in n drek
Ja het verbaasde mij ookOp donderdag 05 april 2001 20:37 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Nu doet ie het nog ja
Heb je de verhouding tussen een stofdeeltje en de koppen van je HD weleens gezien?
Een stofdeeltje is 3x zo groot als 1 kop.
Dus als er maar iets op komt dan kan je het al vergeten, wel kewl dat hij het nog steeds doet
Ik bewaar hem nu ook gewoon met het dekseltje erop, en als ik een raampje in het deksel ga maken gaat ie in een antistatische zak:)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
"het is alleen maar een kwestie van tijd tot het stofdeeltje de kop raakt... en dan ben je zwaar de Pisang!"
Met dank aan de heer Gerbrands voor deze wijze les
En dat gekke ding doet het nog steeds!
Toch zou ik het nu niet meer aandurven met die nieuwe schijven!
Da''s dus precies het artikel waar ik het vandaan had... stond paar dagen terug op de frontpage...
Heb een week of drie geleden m''n HD voorzien van een raampje en blauw ledje. Moet zeggen is niet eens zo moeilijk. Deze versie is klaar en ben nu bezig met een tweede mod. Die moet alleen nog ff afgewerkt worden en dan draaien maar.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
echt zo''n surfdude volgens mij die de hele dag loopt te bungeejumpen ofzo
This too shall pass

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Verwijderd
Ziet er heel wat netter uit dan die van die gast van dat artikel!Op vrijdag 06 april 2001 12:29 schreef Snurp het volgende:
Grappig ik had dat stukje nog niet gelezen.
Heb een week of drie geleden m''n HD voorzien van een raampje en blauw ledje. Moet zeggen is niet eens zo moeilijk. Deze versie is klaar en ben nu bezig met een tweede mod. Die moet alleen nog ff afgewerkt worden en dan draaien maar.
Misschien is het gewoon een kwestie van een schijf met de juiste behuizing nemen.
Zou er nog en TL-lampie _achter_ dat raampie kunnen?
Het zou helemaal koel zijn als je de HDD dan nog aan de voorkant van je kast monteerde. Dan zie je hem tenminste ook hard werken!
" say your prayers and kiss your ass goodbye"
want die HD houdt het geen week meer vol met al die shit erop
Je kunt de kop van een HD vergelijken met een F16 die 1 cm. boven een betonnen baan vliegt met MACH-2. In dit voorbeeld is een stofdeeltje te vergelijken met een 1 meter hoog gebouwtje op dat betonnen vlak
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb ooit eens zo''n tesje gedaan, een oude HD open laten draaien. Ging best goed (voor drie dagen)
De HD geopend in de douche (het minste stof). Na het modden weer netjes dicht gedaan.
Al met al dus alle voorzorg maatregelen genomen.
Het is en blijft een soort koortdansen met je ogen dicht.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
openkat.nl al gezien?