mggh eppz,
Ik ben van plan hier iets heel 8-)''s te maken.
Ik heb nl. een eigen mail server draaien onder linux.
Nou ga ik voor de mail notificatie wat lampen ophangen, 1 zwaailicht
en nog wat gekleurde peertjes.
Iedere peer heeft dan z''n eigen betekenis, ik denk voor iedereen hier een eigen lichie.
Als de mail dan binnenkomt gaat het zwaailicht een seconde of 15 draaien en licht het lampie van de betreffende user op.
De uitvoering zal nie zo''n probleem zijn met wat scriptjes en een 220V interface (naja, die interface wordt misschien een probleem, iemand nog idee''en daarvoor??).
Interface mag nl. gewoon een dom ding zijn die op bepaalde codes via de seriele poort da 220 aan/uit zet, en dan 6 stopkontakten (5 users, 1 zwaailicht).
Verder geen timers van 15 sec enz... dat gaat allemaal de software in.
Maar heeft iemand nog verdere ideeën hiervoor??
Dingen waar ik niet aan ged8 heb??
tnx....
Ik ben van plan hier iets heel 8-)''s te maken.
Ik heb nl. een eigen mail server draaien onder linux.
Nou ga ik voor de mail notificatie wat lampen ophangen, 1 zwaailicht
Iedere peer heeft dan z''n eigen betekenis, ik denk voor iedereen hier een eigen lichie.
Als de mail dan binnenkomt gaat het zwaailicht een seconde of 15 draaien en licht het lampie van de betreffende user op.
De uitvoering zal nie zo''n probleem zijn met wat scriptjes en een 220V interface (naja, die interface wordt misschien een probleem, iemand nog idee''en daarvoor??).
Interface mag nl. gewoon een dom ding zijn die op bepaalde codes via de seriele poort da 220 aan/uit zet, en dan 6 stopkontakten (5 users, 1 zwaailicht).
Verder geen timers van 15 sec enz... dat gaat allemaal de software in.
Maar heeft iemand nog verdere ideeën hiervoor??
Dingen waar ik niet aan ged8 heb??
tnx....