Toon posts:

[BC3] tnt vanta overcloack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij wat info geven over het overcloacken van een tnt vanta met standaard cooling?? Ik heb een AMD Athlon 800 met 128 mb intern...

Verwijderd

Ehm ik heb de mijne ook overclocked, heb er een socket7 coolertje opgeplakt en met tntclk die je op www.reactorcritical.com kunt downloaden op geschroefd. net zolang totdat et ging sneeuwen toen ietje terug en sindsdien loopt ie goed en snel :)

Verwijderd

Waarom cloacken?? Schaam je je voor je vanta op lanparties, maar wil je toch je kast open houden??

:P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kan ook Powerstrip gebruiken :Y)

edit:
De computer in de mediatheek heeft me er na 1 waarschuwing al afgepleurd :)...dus die typo kon ik niet verbeteren :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet nog ff doen met mijn vanta kaartje. Aan het eind van de maand ga ik een Geforce 2 GTS kopen maar tot die tijd wil ik Black & White vloeiend kunnen spelen en nu schokt het! Daarom wil ik me kaartje overcloacken.