[BC3] Rustig, rustig...happen naar de baas....

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan ik een PII 350 op een Abit BH6 overclocken?

Erg belangrijk: het wordt mijn eerste keer!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

slotje?.....

Verwijderd

doe het veilig, condoom over je kop en dan een halfuur dichtknijpen

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

hallo,
je eerste post ?
kijk even in de search, je zal wel vinden wat je zoekt.

succes
*D*D*D

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 01:02 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
slotje?.....
Waarom moet het nou weer zo?

En JokeCoat, een tip: Maak een wat duidelijkere titel voor je topic. Ik snap echt niet wat je ermee bedoelde en heb er puur op nieuwsgierigheid op geklikt. Bovendien help je jezelf er ook mee, want met een goede titel heb je een grotere kans dat iemand met verstand over het onderwerp jouw vraag ziet en je helpt.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
ooit een PII 350 op 466 gehad op m''n Asusplank.. komt wederom neer op goed RAM en een goede videokaart, en natuurlijk goede koeling ! FSB langzaam opkrikken en kijken hoe ver je komt.

Maar, de search gaat je nog 1000en tips geven, dus klik hier : gathering.tweakers.net/search.php

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Ja, dat kan. Ik ben ook begonnen met een PII 350 op een BX-bord net als jouw Abit. De multiplier (3,5) ligt vast bij de PII, dus je kunt alleen overklokken door de FrontSideBus te verhogen. Die is bij jouw PII normaal 100 Mhz, en afhankelijk van wat je mobo ondersteunt kun je die in meer of miner grote stappen opkrikken. Als houvast: met een standaard Intel-koeler op je PII is 112 Mhz probleemloos te halen. 133 lukt waarschijnlijk niet, omdat de cachechips die ook in je CPU-cartridge zitten dat niet trekken. Alles daar tussenin is een kwestie van proberen.
Succes, alle begin is moeilijk en eng!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
*D
Aan zulke antwoorden heb ik tenminste iets! Tnx.

En Ja, het is mijn eerste keer..
Op donderdag 05 april 2001 01:52 schreef gansje het volgende:
Ja, dat kan. Ik ben ook begonnen met een PII 350 op een BX-bord net als jouw Abit. De multiplier (3,5) ligt vast bij de PII, dus je kunt alleen overklokken door de FrontSideBus te verhogen. Die is bij jouw PII normaal 100 Mhz, en afhankelijk van wat je mobo ondersteunt kun je die in meer of miner grote stappen opkrikken. Als houvast: met een standaard Intel-koeler op je PII is 112 Mhz probleemloos te halen. 133 lukt waarschijnlijk niet, omdat de cachechips die ook in je CPU-cartridge zitten dat niet trekken. Alles daar tussenin is een kwestie van proberen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 01:52 schreef gansje het volgende:
Ik kan je nog zeggen: 133 MHz is geen probleem, ik heb ook een PII-350 en een 440BX chipset, en het draait allemaal heerlijk op 133MHz :)
Pagina: 1