De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dat zou ik ook wel eens willen weten... k heb nu zo''n oude blije AT kast gemod, naar een ATX inhoud... en das allemaal wel leuk maar wel een enorme puinhoop, het lijkt me leuk om een beetje te spelen met een kast, zonder dat me server down moet... Maar goed... Let''s say a bidget van FL. 80.- ? (excl voeding)....
Heb je vaak al voor 75-80 piek een (mooie) atx kast :)(vaak wel midi, dus geen tower)
Verwijderd
En een midiTower dan:?:?Op woensdag 04 april 2001 19:08 schreef Cutebritney het volgende:
(vaak wel midi, dus geen tower)
Maar op de pc discount staan altijd van zooi. Voor een paar tientjes staan daar al kasten.
Verwijderd
heeft er niet iemand een url of een adres.....(ik woon in de buurt van Eindhoven...)
ThX
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zag er daarnet nog wat leuke staan
>> Bigtower met 230W voeding voor f100
>> Nokia 8850 kast *kots* voor f50
>> ATX miditowers voor een paar tientjes!
Ben zelf aj en toe aan het doorlezen, want ik wil een bigtower! maar dan ook echt een mooie en goed te modden versie!
zo''n gast op marktplaats.nl bood 50 gulden voor de bigtower.....ik kijk waar ie woont.....woont ie in precies hetzelfde gat als ik :):)
Lekkerrrr
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Dat dan weer wel......
Dit weekend?? Cool, ga ik ff langs danOp woensdag 04 april 2001 21:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als je toch in de buurt van Eindhoven woont. Van het weekend is weer de computerbeurs in het beursgebouw. Misschien de moeite waard?
wanneer is ie nog meer? want ik heb nu nie zoveel geld meer
die zijn best goedkoop.
atx midi tower met 300 watt: 75 piek
ga ik van de week ff kastje halen denk ik

ik denk ik zeg het ff
Daar heb ik de Bigtower van (6x 5.25") voor fl 138 gekocht incl. voeding, echt el cheapo maar niet echt een goede kast.. maarja, goedkoop heOp donderdag 05 april 2001 14:44 schreef Tusk het volgende:
ik heb hier een site: www.comsolving.com
die zijn best goedkoop.
[afbeelding]
ik denk ik zeg het ff
hoezo een afrader?Op donderdag 05 april 2001 22:05 schreef Xtuv het volgende:
Daar heb ik de Bigtower van (6x 5.25") voor fl 138 gekocht incl. voeding, echt el cheapo maar niet echt een goede kast.. maarja, goedkoop heals je gewoon wat wilt klooten een aanrader, als je een super mooie casemod wilt een afrader.
maar misschien dat andere er wat aan hebben
thx anyway
ennuh Xtuv, waarom is het een afrader als je een mooie mod wil maken
omdat het eigenlijk gewoon een klote kast is, leuk voor het geld, maar je moet er niets van verwachten.ennuh Xtuv, waarom is het een afrader als je een mooie mod wil maken
Bijvoorbeeld de zijklepjes zitten bij mij niet meer echt relaxed na veel open en dicht doen, de binnenkant is niet erg netjes, scherpe randjes etc.
Er zitten dus echt geen normale plekken om fans te instaleren, dat kan wel maar dan moet je die gewoon vastschroeven op dat staal ofzo terwijl in een duurdere en beter kast dat allemaal iets netter en beter gaat
ik heb deze staan maar dan de grotere broer met 4x5,25" baysOp donderdag 05 april 2001 14:44 schreef Tusk het volgende:
ik heb hier een site: www.comsolving.com
die zijn best goedkoop.
[afbeelding]
ik denk ik zeg het ff
deze is niet echt stevig vergeleken met mijn eigen kast. Hij is wel goed om dingen te monteren. alles past er echt in. Alles standaard.
als mensen veel geld hebben ok.........maar ik heb dus heeeeeeeel weinig geldOp vrijdag 06 april 2001 23:14 schreef MATANDO het volgende:
Mensen waar hebben we het hier nou over |:(|:(|:(, gaan we zeiken over een paar tientjes, koop gewoon een mooie goede kast voor 200 en klaar ben je toch?????
en Xtuv (en epsilon ook), thx for the advise