Ik weet niet of dit het goede forum is maar bij computer land hebben ze een zwarte kast, die schijnt nogal goed te zijn maar wat ik me afvroeg is hij ook stil, ik hecht namelijk nogal waarde aan mijn rust en met het vliegveld dat ik nu op mijn kamer heb staan slaapt het niet zo lekker.
Verwijderd
ik denk dat ie de fonkai kast bedoelt bij computerland...
deze dus:
www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=300
deze dus:
www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=300
Verwijderd
Die zwarte is stiller dan die witte!:P
anders pak je een 386..dan hoeven er geen eens fans in, dus dan zoemt hij niet zo.
ID:?
Nee probeer iemand te vinden die die kast heeft en vraag hoe stil hij is!
anders pak je een 386..dan hoeven er geen eens fans in, dus dan zoemt hij niet zo.
WAAAT??? 362,- voor dat brakke ding??? Die kast is echt gammel!
Voor minder kan je veel betere kasten kopen zoals die van AOpen of addtronics!
Voor minder kan je veel betere kasten kopen zoals die van AOpen of addtronics!
Verwijderd
Dat probeert hij nu toch ook, dmv dit forumOp woensdag 04 april 2001 18:25 schreef CRACKIE het volgende:
Die zwarte is stiller dan die witte!:P
Antec kast misschien? Bij nedcool!
Ja die Fonkai kast bedoel ik dus, maar het gaat me niet zozeer om het merk. Ik heb nu ook een zwarte kast (zelf gespoten) maar die maakt zo''n herrie.
Die zwarte kast ziet er best geil uit, maar ik ben niet zo''n groot fan van die irritante deurtjes.. die zitten _altijd_ in de weg.. en de frontjes van je cdrom enzo zijn meestal ook mooi grijs.. behalve als je ze overspuit natuurlijk.
Je kan je kast natuurlijk geluidsisoleren, desnoods bouw je zo''n anti-geluid-proggie, dat kan niet zo moeilijk zijn
Je kan je kast natuurlijk geluidsisoleren, desnoods bouw je zo''n anti-geluid-proggie, dat kan niet zo moeilijk zijn
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Je gaat gewoon om wat staal en je last er een frame van..
Je maakt dubbele wanden met geluidsisolatie ertussen etc...
Dan is hij wel stil...en geisoleerd>als je dan nog even waterkoeling neemt en een stille grote fan of 2 dan moet het lukken!
En 300 piek voor zo''n kant en klaar gedoe kastje is lomp. Moet je niet doen ik was de helft kwijt>en weer het dubbele als me kast klaar is maar dan is hij wel gaaf:)
Je maakt dubbele wanden met geluidsisolatie ertussen etc...
Dan is hij wel stil...en geisoleerd>als je dan nog even waterkoeling neemt en een stille grote fan of 2 dan moet het lukken!
En 300 piek voor zo''n kant en klaar gedoe kastje is lomp. Moet je niet doen ik was de helft kwijt>en weer het dubbele als me kast klaar is maar dan is hij wel gaaf:)
Deze? Heeft wel een deurtje, maar je witte cd rom spelers zijn niet zichtbaar. Deurtje is even wennen (gewoon pc opstarten met je keyboard enzo
)
Verwijderd
Ik vindt deze 2 veeeeel mooier :
http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=296
http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=295
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=296
http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=295
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
Hiermee impliceer je dat je je computer wel eens uitzet !!!!!!!gewoon pc opstarten met je keyboard enzo
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Welk type kast is dat eigenlijk, heb zelf nl ook een zwarte kast bij Cland weg (300w) ben nu alleen nog bezig met de overige componenten. wel een geile kast overigens met voorin roosters voor neon.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die Fonkai kast (www.computer-land.nl/inde...e=beschrijving&prodid=300) heb ik thuis staan. Maar de grote vragen zijn natuurlijk:
a) wat vind jij stil?
b) wat doe je ermee?
Er zitten standaard twee casefans in, en tja, als die aan staan hoor je dat gewoon. Ik kan erbij slapen. (1 meter afstand)
Mijn Athlon is van 800 naar 998 opgekrikt en de daardoor ontstane kachel (
) wordt mbv die casefans gekoeld. Zonder oc kunnen die fans uit. Gevolg -> Totale Stilte....
a) wat vind jij stil?
b) wat doe je ermee?
Er zitten standaard twee casefans in, en tja, als die aan staan hoor je dat gewoon. Ik kan erbij slapen. (1 meter afstand)
Mijn Athlon is van 800 naar 998 opgekrikt en de daardoor ontstane kachel (
Ja, hij maakt teveel lawaaiOp donderdag 05 april 2001 11:59 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je dat je je computer wel eens uitzet !!!!!!!
Doorzichtige deurtje van die fongkai vind ik lelijk
Pagina: 1