AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
niet geprobeerd nee, ik ben wel en beetje benieuwd naar de "waarom" achter deze actie.
Iig wel vernieuwend
Iig wel vernieuwend
zoals al het oc/tweaken just for fun
khoop dat ie 800mhz haalt zou kwl zijn
scheelt je weer 40db
blup
Niet alleen voor fun, als je een stille server wilt...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Nah, als je een server hebt met 4x 120 mm sunons ofzo erin, dat klinkt toch veel meer naar een server, dan als hij helemaal geen geluid zou maken? Een server moet nou eenmaal veel kabaal makenOp woensdag 04 april 2001 17:30 schreef Euroshima het volgende:
Niet alleen voor fun, als je een stille server wilt...
Server in je slaapkamer of een router...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat maken jullie je toch allemaal druk om de herrie die de PC''s van jullie maken. Ik heb het simpel aangepakt. Kijk maar naar mijn Sig. Op die proc zit alleen een behoorlijke heatsink. En de fan in de voeding is thermo controlled. En geef toe. Ik heb een monster van een PCtje, of niet. <------Enkele woorden om mijzelf ietwat op te beuren.. Je snapt het wel als je de rest van de sign leest..
Net FF gestest:
Duron 800@800, 1.425v, 35gr. met natuurlijk de
draaiend.
Is wel geinig ben benieuwd of met een multiplier van 7x of 6x wel 1.3v te halen is... maar volgens mij moet ik dan met de L bruggen gaan klooien (mobo=MSI ondersteund geen lagere mulipliers)
Duron 800@800, 1.425v, 35gr. met natuurlijk de
Is wel geinig ben benieuwd of met een multiplier van 7x of 6x wel 1.3v te halen is... maar volgens mij moet ik dan met de L bruggen gaan klooien (mobo=MSI ondersteund geen lagere mulipliers)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Pagina: 1