Toon posts:

[BC3] mijn FSB en mijn multiplier zijn gelockt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aan je signature te zien is het al gelukt, toch?

Verwijderd

ik heb een dell xps t 450 , met pIII450, en wil graag overklokken, nu heb ik al in de bios gekeken maar daar kan je de FSB nergend verhogen, hoe je met jumper''s enzo werkt weet ik niet, misschien dat jullie me daar bij kunnen helpen ogf nog een leuk howto''tje weten? o ja, ik heb een 440bx chipset erin zitten

Verwijderd

Misschien even zoeken naar nieuwe BIOS firmware? Denk trouwens niet dat die er bestaat, zowiezo niet van Dell (iig geen BIOS waarmee je kan overclocken), kijk effe in de manual van je mobo (/computer) of er ergens iets over moederbord layout staat, daar kan je dan met jumpertjes gaan kloten :)

Wie koopt er nou Dell |:(

Trouwens wel leuk dat je in je signature hebt staan dat je ''m hebt overgeclockt :P
(en nu zeg jij: neee joh da''s een andere computer :))

Verwijderd

ik denk dat er in je Dell|:( een pentuim mobo zit en dit zijn over het algemaan niet te OC-en.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Op woensdag 04 april 2001 13:32 schreef w.kraa het volgende:
ik denk dat er in je Dell|:( een pentuim mobo zit en dit zijn over het algemaan niet te OC-en.
Tja, het zou lullig zijn als er een Alpha moederbord inzat heh?

maar nu even on topic: Dell maakt prima machines, heel fijne onsite garantie, nette configuratie, maar ze maken vaak gebruik van moederborden die niet zoveel mogelijkheden bieden voor de tweaker onder ons.

Dus je moederbord verhindert waarschijnlijk gepruts aan je FSB, terwijl je processor het veranderen van de multiplier tegenhoudt. Niets aan te doen zonder ingrijpende wijzigingen

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

ja sorry van die signature, ik wilde ff opscheppenB-)

Verwijderd

Wij prikken overal doorheen. GNIF
Pagina: 1