Toon posts:

[BC3] Temperatuur TB800@950

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi there ;)

Ben nog niet zo erg ervaren met OCen maar ik heb toch mijn TB800 ondergekalkt met potlood en ik kan hem nu OCen :)..
Ok ik draai hem nu op 950 met default voltage van 1.8v...idle temp 33C met open kast en stressed 47-->48C dit is naar mijn id wel een beetje hoog of niet??laat staan als ik mijn kast weer dichtschroef
Ik gebruik een standaard golden orb koelertje van 30piek ofzo

Zijn er mensen die mischien hun temp kunnen posten bij een soortgelijke config??
Of komt het omdat mn voltage te hoog staat?
Wat kan ik met mn i/o voltage doen??
Of maybe gewoon dikkere koeler kopen? (doh!)
Zo ja welke??
En heb btw ook gewoon van die cheape witte pasta dat zal ook niet optimaal werken denk ik :/

Nah ik zie de replys wel !

Groeten!!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
48/49 graden is zeker niet TE warm, pas als je boven de 55 uitkomt moet je een nieuwe koeler kopen of stoppen....

Verwijderd

Prima temperatuurtje hoor..
Als hij inderdaad hoger wordt dan 55C dan zou je iets moeten gaan ondernemen (het moet nog zomer worden...)
Tippie: rond gat zagen in de zijkant van je kast ter hoogte van de cpu en daar een stevige fan in bouwen. Wordt er direct kamertemperatuur aangezogen en op je cpukoelen gekwakt... Bij mij scheelde dat best veel

Verwijderd

Topicstarter
Mmm ok bedankt alvast ik hou t even in de gaten..andere koeler zit ik ook aan te denken iig..
Groeten!

Verwijderd

tem cpu=39 graden
kast=29graden