"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
dan heb je enkel misschien het probleem dat je het er niet makkelijk uit kan halen maarja ieder voordeel heeft zijn nadeel (copyright: johan cruiff
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
En sjouwen met een koffer is niet leuk, ik weet er alles van...
een koffer lijkt mij het beste, of anders een minitower met een beugel eraan
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
valt best mee, mijn koffer is nu router in een normale kastOp woensdag 04 april 2001 12:04 schreef delyver het volgende:
<snip>
dan heb je enkel misschien het probleem dat je het er niet makkelijk uit kan halen
<snip>
sleutelwoorden: klittenband, triplex en schroeven
Verwijderd
Nu je het zegt. Ik kan wel ergens tweede hands spullen krijgen maar echt snel zal dat niet zijn. En aangezien ik vaak UT speel moeten de systeem eisen wel hoog zijn. Oftewel ik kan er beter vanaf zien.Op woensdag 04 april 2001 11:18 schreef Escobar het volgende:
Wou je allemaal nieuwe onderdelen kopen of de onderdelen uit je huidige compu elke keer overzetten?
Maar zo''n koffer is wel leuk en makelijk.
Mischien voor dedicated server
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
En zeg nou zelf: wie heeft daar nou moeite mee?
Verwijderd
de flesjes wel afzagen ofzo... RUIG!!!!
ff ideetje:
+/\/\/\/\/\/\/\/\/\+
+------------------+
+......................+
+************+
++++++++++++++
+ = krat
- = afdeklaag ofzow?
/\ = afgezaagde flesjes
* = hardware
. = anders was plaatje verneukt
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Nee, sorry, is alweer een paar jaar geledenOp woensdag 04 april 2001 13:17 schreef TokkeTokke het volgende:
Wirf, heb je daar ook foto''s van ??
nouja, als je perse foto''s ervan wilt hebben, dan kan ik wel een paar pics van de koffer met alleen de voeding + bevestigingsmaterialen posten, meer is van de "kofferbak" niet over
Mijn extra uitdaging: ''t is een 12 flesjes-Bavaria-krat.
=Extra makkelijk
dit is ook wel handig
denk niet dat me bigtower daarin past, heb pas geleden naar dummylan zo''n reislooprugzak gepakt, zat zo''n stalen frame op en daar heb ik me kast op gezet. alleen wat lastig in de bus met al die andere zooi er nog bijOp donderdag 05 april 2001 21:05 schreef sjuk het volgende:
http://www.thinkgeek.com/stuff/things/37da.html
dit is ook wel handigalleen die $34,95 is een beetje aso.

Mischien is dit iets?
Je hebt in ieder geval twee handen vrij.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Maar zo''n koffer is wel vet.. denk dat ik binnenkort (zodra ik wat meer tijd/geld heb) eens ff wat ga zoeken. Goedkoop mobo''tje en goedkoop cpu''tje. Is wel leuk om met een koffer een monitor aan te komen.
Nee, hoe zou dat nou komen...Op donderdag 05 april 2001 23:54 schreef Wouter17 het volgende:
een plastic-boodschappentas-mod is ook nog nooit gedaan
Tijdens het fotograferen scheuren de onderdelen er misschien al uit...
DUH
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je kan ook een Nico koffer mod doen. Kan je tenminste zeggen dat je een klus PC hebt.Op donderdag 05 april 2001 23:54 schreef Wouter17 het volgende:
een plastic-boodschappentas-mod is ook nog nooit gedaan