Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.
Verwijderd
Heb wel eens van de cooler gehoort... Is zoon klein ding volgens mij. Schijnt wel goed te koelen voor de grote ervan. Maar kan langs niet tippen aan een Alpha of een Globalwin volgens mij...
Greetz
Greetz
Hij lijkt mij ideaal, maar een probleem is toch wel dat op de site van www.silentpc.nl geen specs staan van de koeler, tenminste niet op het gebied van Temp, CFM of dBA''s 
Het lijkt mij dat als stil zijn hun Unique Selling Point is, dat ze dat toch wel willen bewijzen met de specs?
Het lijkt mij dat als stil zijn hun Unique Selling Point is, dat ze dat toch wel willen bewijzen met de specs?
Verwijderd
http://www.silentpc-shop.nl 
Maar ik heb ze eens gemaild en ze zeggen dat hij heel lastig is om te bevestigen op een socket 462....
Ik heb gewoon de cpu fan (Y.S. Tech) op 7v laten lopen en dat is al aardig stil, maar nog niet genoeg dus dan maar een papst fannetje erop!
Maar ik heb ze eens gemaild en ze zeggen dat hij heel lastig is om te bevestigen op een socket 462....
Ik heb gewoon de cpu fan (Y.S. Tech) op 7v laten lopen en dat is al aardig stil, maar nog niet genoeg dus dan maar een papst fannetje erop!
www.silentpc-shop.nl kende ik al, maar zeg nou zelf, dat kun je toch geen webwinkel noemen... die site is gewoon zwaar ruk.
Daarnaast staat er ook nog eens geen nuttige informatie op over de producten.
Op een review van The Register (hier: www.theregister.co.uk/content/2/12719.html) staat ook al dat het even wat tijd (en kracht) kan kosten om ''m te bevestigen, maar goed... ze zullen die dingen niet maken als ze niet te bevestigen zijn
Daarnaast heb ik inmiddels geleerd (
) dat een paar dBA al een behoorlijk verschil kan hebben voor het merkbare geluidsniveau, dus... ik probeer deze gewoon... bevalt ''ie niet kan ik altijd nog wel een andere kopen.
Daarnaast staat er ook nog eens geen nuttige informatie op over de producten.
Op een review van The Register (hier: www.theregister.co.uk/content/2/12719.html) staat ook al dat het even wat tijd (en kracht) kan kosten om ''m te bevestigen, maar goed... ze zullen die dingen niet maken als ze niet te bevestigen zijn
Daarnaast heb ik inmiddels geleerd (
Pagina: 1