[BC3] CPU->bottleneck. Is een Super socket 7 een idee.

Pagina: 1
Acties:

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Topicstarter
Waarschijnlijk krijg je m niet hoger(stabiel)

Dus weinig nut.

Nu ook zonder stropdas

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb laatst mijn Comp geupgrade van een p233mmx naar een Amd k6-2 400@500, dit alles op een oud socket 7 mobo''tje
Na het aanschaffen van een Voodoo3 3000 en overclocken blijkt mijn CPU de bottleneck te zijn.

Is het zinvol om een super socket 7 mobo''je te kopen en mijn AMD verder te overclocken? De AMD k6 loopt nu echt SUPER STABIEL.

Ik wil niet veel geld uitgeven, maar het maximale uit mijn huidige systeem halen (student).

De fsb staat op 83 Mhz.
M''n geheugen is 100 en 133 Mhz.

Bedankt

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
Interessant zeg !! Kan je es ff vertellen hoe je je socket 7 moederbord tot een mooi 500 Mhz systeempje hebt gekregen??? Kben benieuwd, kheb zelf namelijk ook nog een P166mmx op een oud socket 7 mb staan... :) :) :)

Verwijderd

Ben even wat links zoeken hoor. Een momentje...

Verwijderd

Hier heb ik m''n info vandaan:

www.asuscom.de/de/support/techmain/FAQ/mobo_cpu/

en dan onderaan.

Ik heb op de beurs een amd400 gekocht voor f 125 piek. natuurlijk meteen overclocken en het ging met een p3 coolermaster+heatsink prima tot 500 Mhz. Alleen m''n kap kon er niet op. Vandaar die Golden Orb (had beter een chrome kunnen kopen maja).

Als je nog vragen heb, hoor ik het wel.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:06

Opa

Nu Multifocaal!

Frequentie zit op zijn maximum.

Wat je wel opkrikt is de FSB dus de boel zal iets sneller worden. Aan de andere kant loopt je schijf nu weer op 33 MHz ipv 41.

In ozzer weurds: als je "voor weinig" een SS7 op de kop kan tikken, doen.
Anders is de keuze voor een KT bordje met Duron zinvoller. Zeker omdat je al 100/133 MHz ram hebt.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• ezwizard
mmm en hoe heb je dat dan gedaan qua multiplier, fsb, voltage en misschien zelfs BIOS? Want ik heb dus geen Asus bordje, maar wel een Intel 430VX chipset... vertel vertel ! :)

want als ik het dus goede begrijp heb je die AMD 400 er zo op gepleurd? (met nieuwe koeler natuurlijk :) ) en dan nog wat andere instellingen/aanpassingen?

Verwijderd

[eerst mezelf mode]

Mijn k6-400 is toch van dezelfde lichting als die k6-550. Als mijn fsb straks op 100 Mhz (of zelfs hoger) draait kan ik met een ss7 mobo toch goed met de multiplier spelen.

Een ss7 mobo heeft toch veel instellingen qua fsb en multiplier.

Maar wat voor KT bordje bedoel je dan? (+prijs) en overclock mogelijkheden.

[/eerst mezelf mode]

**********einde**********

Omdat ik een 233 MMX op mijn mobo had, ondersteunde mijn mobo de benodigde Corevoltage van 2,2V.
De multiplier van 2x werd door de k6 als 6x gezien.
De fsb is standaard 66 Mhz.

6x66=396 =400Mhz
Nu waren er nog ''verborgen'' fsb settings die niet in mijn mobo boekje stonden. Namelijk een fsb van 68 (turbo mode), 75 en 83 Mhz.

Hij draait nu op 6x83 = 500 Mhz. (stabiel)

Verder hoefde ik helemaal niets in de bios te verzetten.
Wel eerst UDMA van de HDD uitzetten.

Ik hoop dat het helpt, Welk mobo heb je??

Verwijderd

Ik hoop het ook voor je. (voor ezwizard dan.)

• ezwizard
gegevens liggen thuis, maar zal vanmiddag of vanavond wel ff posten... alvast bedankt voor de info... ik hoop echt dat dit gaat werken bij mij !!! :)

Verwijderd

Heeee goede berichten, ik draai nu met een K6-2 400 en FSB 100Mhz en multiplier op 4(denk ik uit m`n hoofd) en die gaat nu dus lekker stabiel op 400Mhz draaien, bebrijp ik het goed dat als ik de FSB op 83 zet en de multiplier op 6 zet dan moet ie dus +/- 500 Mhz kunnen halen.
Ik heb laatst de multiplier op 4.5 gezet, tijdens boot gaf ie keurig 450 Mhz aan maar daarna dee ie niks meer.
Wie weet kan het dus ook anders, graag een antwoord aub.

Specs: mobo ct 5 agm2 chaintech
proc. AMD K6-2 400
Mem. sdram 100mhz

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Ik zoek al een tijdje een goedkoop SS7 bordje voor m''n k6-III+ 450 die noodgedwongen nu op 400 loopt ;)
(ik heb d''r 2) Dus als je nog een goedkoop SS7 mobotje weet....

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 09:19 schreef doehetzelver het volgende:
Heeee goede berichten, ik draai nu met een K6-2 400 en FSB 100Mhz en multiplier op 4(denk ik uit m`n hoofd) en die gaat nu dus lekker stabiel op 400Mhz draaien, bebrijp ik het goed dat als ik de FSB op 83 zet en de multiplier op 6 zet dan moet ie dus +/- 500 Mhz kunnen halen.
Ik heb laatst de multiplier op 4.5 gezet, tijdens boot gaf ie keurig 450 Mhz aan maar daarna dee ie niks meer.
Wie weet kan het dus ook anders, graag een antwoord aub.

Specs: mobo ct 5 agm2 chaintech
proc. AMD K6-2 400
Mem. sdram 100mhz
Miischien kan het, zet je multiplier op 2 (6x) en de fsb op 83.
edit:

Volgens mij werkt het alleen bij een 66Mhz mobo

Maar of het sneller is weet ik niet hoor, fsb van 100 is volgens mij sneller.

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 10:05 schreef bugs het volgende:
Ik zoek al een tijdje een goedkoop SS7 bordje voor m''n k6-III+ 450 die noodgedwongen nu op 400 loopt ;)
(ik heb d''r 2) Dus als je nog een goedkoop SS7 mobotje weet....
Ik neem aan dat je k6-400 met een fsb van 66 en een multiplier van 6.
Zet je fsb gewoon op:
75 voor 450 Mhz
83 voor 500 Mhz

de volgende jumpersettings bij mijn mobo:
75 Mhz:
1-2 2-3 1-2
83 Mhz
1-2 1-2 2-3

Dan heb je geen ss7 nodig---> kan ik die mooi kopen ;)

• ezwizard
Nou ik heb weer ff alles bij elkaar gezocht...:

Ik heb een VTech moederbord met een Intel 430VX chipset... bord kan op 75 Mhz draaien wat dat doet ie nu (225 ipv 166)... dus als het klopt wat jij zegt dan zou ie dus de multiplier van 3 (3*75=225) als een 6 zien en dus 6*75(=450) of eventueel 6*66(=ongeveer 400) moeten gaan draaien als je er een AMD K6-2 400 in zet...? :9~

Verwijderd

Ja, zoiets. Maar de multiplier van 2x wordt door de k-6 als 6x gezien.

Oja, ondersteunt je mobo de 2,2 Volt?

Dit alles is bij mijn ASUS hoor, ik weet niet of het bij jou mobo ook werkt. Dit moet je nog even researchen.

Verwijderd

Kan niemand MIJ helpen :)

• ezwizard
ok, kheb ff gekeken wat de mogelijkheden zijn met mijn bordje... :( ik zie dat de instellingen voor het voltage maar minimaal op 2,7 volt kunnen... das zeker te veel he?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:30
MRK, mocht je dat super socket7 bord nog vinden, dan heb ik wel interesse in dat socket 7 bordje. Voor m''n 66 MHz K6-2 300

Verwijderd

Als ik er eentje vind, dan search ik weer naar dit topic en zal ik je mailen.

MAAR ik moet wel weten of het zinvol is:

*kan mijn SUPER k6 wel harder als 500 :?
*Wat zijn de fsb mogelijkheden van de ss7
*wat zijn de Multiplier mogelijkheden van de ss7
*En wat kost het? nieuw/2ehands

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 20:53 schreef ezwizard het volgende:
ok, kheb ff gekeken wat de mogelijkheden zijn met mijn bordje... :( ik zie dat de instellingen voor het voltage maar minimaal op 2,7 volt kunnen... das zeker te veel he?
2,7 Volt is te veel, maar ondersteunt je mobo het dual core voltage. Volgens mij wel vanwege je mmx.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Welnee, 2.7 kan ''ie best hebben.

En voor de K6 van Mrk, check voor de lol overclockers.com en ga er van uit dat jouw chip onder het gemiddelde zit. Ik heb hier ook een K6 die stabiel op 500 draait maar verschrikkelijk hard hangt op 525, zelfs op 3.0 volt.

edit:

en wat ik natuurlijk wou zeggen: die paar procenten snelheidswinst (van 400 naar 500 is met een K6 GEEN 25% merkbaar verschil, eerder 10%) wegen denk ik niet op tegen het geld en de moeite die je erin wilt stoppen.

Aan de andere kant: een echte tweakers zal bij zijn crematie vragen of die brander ook boven de specificaties kan :)

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 23:54 schreef MrK het volgende:
.....
De fsb staat op 83 Mhz.
M''n geheugen is 100 en 133 Mhz.

....
De te lage snelheid van het geheugen is meer het probleem. Als ik deze Duron downclock naar 500 Mhz is hij nog steeds vele malen sneller dan m''n 2e systeem, een K6-2/500 op een ASUS P5A.

(Mooie illustratie, het geheugen dat daar op zit, wil best op die plank naar 115, maar werkt dus niet op deze KT7.)

Op m''n KT7/Duron systeem loopt een Matrox G200 of een VoodooII bijna 2 keer zo snel als een Voodoo 3 3000 op die K6-2/500....

Je zit al op het max zo''n beetje wat er uit te halen is, ik vrees dat je beter kunt sparen voor een upgrade naar wat nieuwers.. :'(

Verwijderd

Mijn geheugen loopt nu op 83 Mhz. Als ik toch een ss7 koop dan draait het toch op 100 Mhz. Dus ik zie niet in waarom ik op dat punt geen ss7 kan kopen.
Ik denkt dat het verschil in L1 en L2 cache een rol speelt.

Even als tweaker:
Als ik m''n k6-400 op 550/600 kan krijgen of hoger is dat alleen de eer al waar ik het voor doe. Tevens verveel ik me ----> de kap zit weer op de computer en alles werkt :( :( :(

En ''BENE'':
2,7 Volt om te beginnen is veel te veel. 2,4 kan nog wel. De standaard voltage voor die proc is 2,2 Volt.
De k6 is toch al zo warm.

Verwijderd

Sorry,
ik dacht dat het even echt om het gamen ging.

Als je naar een ss7 bordje zoekt, kan ik je de Via MVP3 bordjes echt afraden. Niet alleen kunnen die net aan op 100Mhz een Intel chipset verslaan op 66 Mhz, ze kunnen ook slecht IRQ''s toewijzen/delen (moet je dus IRQ sturing in Windows uitzetten!!).

En multitasking is ook niet goed.

Over de Ali bordjes (zelf dus ervaring met een ASUS P5A) ben ik zeer te spreken. Na een Epox eerst (weggegooid, wat een ellende), een Tyan (doet het wel, maar gut gut wat een slak),
staat die P5A nog steeds elke dag stoer in gebruik. Met een gemodde Spire 1.5 Ghz orb.

Met een partij gedeelde IRQ''s. En geen vastlopers als Winamp speelt, Frontpage draait, Aol Inst Mess draait, de Sygate Internet sharing server draait, en de E-mail automatisch wordt opgehaald.

(Meddie Tyan MVP3 bord gaadanie..
he''k een tijdje ijzeren Heinig geprobeerd, maar.. niet dus..)

8-)

• ezwizard
Ik weet niet wat je bedoelt met dual core voltage, ik heb het iig nog nooit gezien in mijn (inmiddels aardig brak wordende) moederbord boekje... ik zie alleen dat ie 2,7 aan Core voltage kan geven oplopend tot zo''n 3,5 volt...

Maar heeft iemand hier toevallig zijn AMD K6-2 400 op 2,7 volt of hoger lopen dan?

Verwijderd

dual core....mwoaah het is dual plane!
neej lijkt me geen tactisch idee 2,7 volt das 0,3 hoger dan default (ga er vanuit dat ie 2,4 is) moet je wel goed koelen.
te zien aan jouw mobo is t ouwe socket7 en geen super die dus ook geen dual plane heeft...maarja you can always try.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:21
Ach, 2.7V is net genoeg voor een K6/2. Vriend van mij had een K6/2 op 2.1V, die fikte door :(

Zelf een K6/3-400 @ 475 @ 2,7V gehad, werkte best als de temp onder de 30 graadjes bleef.

• ezwizard
ik heb idd geen Ss7 bordje, maar een "gewoon" socket 7 bord... maarruh het is en blijft dus een gok of ie goed zal lopen met 2,7 volt? :(

mmm en 2,7 volt en een goeie koeler erop? 8-)

• Bene
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

De pemig. Mijn K6-2/400 draait anders heel tevreden op 500@2,7 volt. Heb er een celeron koeler opgeplakt en nog geen temperaturen boven handwarm gehad. Ik kan mijn thermometertje erin plakken om de temp te checken maar als ik kijk op overclockers zie ik dat 2,7 nog maar net boven het gemiddelde ligt.

Misschien dat de levensduur van je procje van tien naar acht jaar zakt. Maar als je over acht jaar nog steeds op je K6 werkt als werkpc is er iets heel anders mis dan je voltage :)

Verwijderd

Dat je de Vcore kunt kiezen, betekent al dat je een dual cpu voltage hebt. Anders loopt hij op de I/O spanning van 3.3/3.50

:Y)

Verwijderd

Heel leuk allemaal, maar kan iemand mij helpen (topicstarter) :)

Verwijderd

Maar dat antwoord wil je niet horen dacht ik. K6-2/400@500, Intel chipset op FSB 83, VooDoo3 3000.....

Dan zit je behoorlijk op de max met deze hardware. Je kan nog gek doen en een K6-2+ of K6-3+ gaan opduiken en naar 600 gaan overklokken..

Verwijderd

Yep. Met deze hardware zit op op m''n maximum (goed getweakt he;) ) Nu vroeg ik me af of ik met een ss7 mijn k6-400 nog harder krijg als 500.
Dit dmv andere fsb of multiplier setting die een ss7 heeft. Maar dat weet ik dus niet.

Vandaar dat ik dat vraag.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 15:35

WouterG

Dit is geen ondertitel

FF een conclusie: Over de P5A van Asus hoor ik alleen positive geluiden. Andere moederborden zijn meestal echte probleembordjes.
Waarom is dat zo? Is Asus zo goed of ligt het aan de chipset?

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:36
Zou het niet doen, tenzij je een bordje kunt krijgen voor 50/75 piek of zo. Je systeem wordt dan iets sneller door de 100Mhz bus (en dus cache) en je DMA van je harde schijf kan weer aan. Ik betwijfel of je k6-2 nog hoger krijgt. Ze staan nu niet echt bekend als goede overclockers. Ik vraag me af of je de extra snelheid gaat merken. Alleen als je naar hardeschijf leest/schrijft gaat het een stuk vlotter.

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 15:59 schreef White Feather het volgende:
Zou het niet doen, tenzij je een bordje kunt krijgen voor 50/75 piek of zo. Je systeem wordt dan iets sneller door de 100Mhz bus (en dus cache) en je DMA van je harde schijf kan weer aan. Ik betwijfel of je k6-2 nog hoger krijgt. Ze staan nu niet echt bekend als goede overclockers. Ik vraag me af of je de extra snelheid gaat merken. Alleen als je naar hardeschijf leest/schrijft gaat het een stuk vlotter.
Kan ik die 100 Mhz fsb dan nog verhogen zoals ik net m''n ASUS heb gedaan? (66->83)
En dan bijv een multiplier van 5,5 of 6 ??

Weet iemand ook de namen van goede ss7 borden.

En de DMA van m''n harddisk staat al weer aan. ''K heb de gok gewaagd.

:)

Verwijderd

Tomcatx,
het is de chipset. niet ASUS. Die ALI Alddin V is gewoon veel beter dan de VIA MVP3.

MrK,
ik bedoelde het platform. De andere chipsets (Via, Ali) zijn maar amper (5% in snelheid maar) in staat om een Intel chipset voor socket 7 op 66 Mhz, met een ss7 chipset op 100 Mhz te verslaan.

Op 83 Mhz met die Tx chipset zit je al zo hoog in prestatie, dat een ss7 bord geen zin heeft :'( <- vandaar dat jankteken dus.
*snotter*

;)

Verwijderd

neem een k6-3+ en een asus p5a of p5 a-b bord.. met bankje 100mhz geheuegen erbij en een voodoo 3 kaartje heb ik ook draait als een tiet

Verwijderd

Bedankt,

Maar wat moet ik nu...:(
Ik wil wat tweaken zonder veel geld uit te geven, met toch prestatie winst.

TIPS :):)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Zorg er alleen voor, dat je met een P5a een Voodoo erin prikt. TNT/TNT2''s kunnen moeilijkheden geven. GF1 is officieel taboe, MX''en komen redelijk positieve geluiden van. AGP is dus beetje brak van de P5a, let daar op. Voor de rest DE plank voor S7/SS7 borden. Intel S7 borden blijven WAY back in memory performance. Toch maar gewoon doorsparen voor een goedkope Socket A plank. Ali gaat goedkope chipsets maken en Iwill gaat ze verkopen...Tip? (zie T. nieuws vandaag).

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

koop een giga-byte Ga 5AX had ik eerst ook (nu MSI K7T Turbo met duron 750 @ 1000MHZ :))
en mijn K6-2 liep er netjes op 550 op terwijl het een 400 was..

If there's Oldskool i'm there

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 18:03 schreef Wekkel het volgende:

....
Intel S7 borden blijven WAY back in memory performance. Toch maar gewoon doorsparen voor een goedkope Socket A plank. Ali gaat goedkope chipsets maken en Iwill gaat ze verkopen...Tip? (zie T. nieuws vandaag).
Wekkel,
wat je over de P5a zegt ben ik het helemaal eens. Maar Intel chipset tegen ss7?
kijk maar eens naar mijn oude benches.
de GA586 was een Gigabyte HX chipset, de K6/200 60*3.5 liep op 210
De Epox en de Tyan waren MVP3 Via chipsets. De Epox wilde niet eens op 2*100, de Tyan wel. Normaal dus 3*66 Mhz.
De Matsonic is een prille ss7 met een ''vx pro'' apollo vage chipset van VIA, niet officieel ondersteund.

Kijk maar naar de verschillen, niet echt boeiend. 100 FSB Mhz SS7 nauwelijks in staat een 60 MHZ FSB Intel HX te verslaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hooi/ss7vsintel.jpg

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Benches zijn leuk. Keihard op 6X66 of 4X100 gamen is toch echt waar het om gaat.

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 17:00 schreef kRiTz_C het volgende:
neem een k6-3+ en een asus p5a of p5 a-b bord.. met bankje 100mhz geheuegen erbij en een voodoo 3 kaartje heb ik ook draait als een tiet
De asus p5a is dus een Super Socket 7, of niet.
Ik heb net mijn fsb MOETEN verlagen, na lang zoeken bleken de rare vastlopers te komen van de VOODOO3 (net nieuw) die niet tegen 41 Mhz kan :(:(:(
Hij loopt nu weer op 450 :(:(:(

Dus is wil nu zeker wel een bordje met 100 Mhz FSB ---->asus p5a :?:?:?:?

Mannen bedankt.

Verwijderd

edit:

OOPS

Verwijderd

Hooi,

De p5a is dus een SS7 met een fsb van 100 Mhz of niet :?

Als ik die koop dan draaien mijn pci bussen ook weer op 33 mHz. M''n Voodoo moppert bij 41 Mhz.

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 23:28 schreef Wekkel het volgende:
Benches zijn leuk. Keihard op 6X66 of 4X100 gamen is toch echt waar het om gaat.
Blaat.
Spellen zijn zeer geheugen intensief door het grafische werk, het eerste waar je naar moet kijken is de geheugen performance.

Als die er niet is, krijg je dus NOOIT een super snelle game machine.

En de P5A is wel de gene die in zn eentje bovenaan de socket7/ss7 lijst bungelt qua geheugen performance..

Maar hij is nog steeds met dezelfde grafische kaart en een gelijkwaardige processor (Duron@500 tegen K6-2+/550@600) maar half zo snel.

De geheugen bandbreedte is er gewoon niet.
:Y)

• 0siris
  • Laatst online: 22-08 17:19
een week geleden stond er bij vraag en aanbod iemand die super socket 7 mobos + processoren aanbood...misschien moet je daar ff kijken

kan het niet meer vinden :(

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Ja, gevonden. ASUS p5a

Alleen met een k6-450 en die heb ik al :(:(
Ze zijn ook nog nieuw te koop zie ik f 260 piek.......
Op ibazar ook, nu nog voor f 150 piek

Dan kan ik natuurlijk beter een Duron/Athlon bordje kopen voor een paar tientjes meer.

Vanavond is er weer Beurs in Eindhoven, en zal ik eens rondkijken.

Duron en Athlon passen toch in dezelfde socket (socket A toch?). Kan ik misschien een nieuw AMD mobo kopen (een goed overclockbare) en een goedkopen Duron.
En straks een 1,3 Ghz Athlon... ;:

Wat zeggen jullie?

Verwijderd

Ja, Duron en Tbird gebruiken gewoon het zelfde bord altijd. Dat vind ik een goed idee, daar kan je ook veel meer aan tweaken ;)

En inderdaad, een P5A is een 100 Mhz fsb botd. Hij kan ook makkelijk hoger, en er is een verborgen 133Mhz setting bij de jumpers.

Maar veel heb je daar niet aan.

Overigens, het geheugen, het is best mogelijk dat als het geheugen wat je nu hebt 12 maanden of meer oud is, het niet lekker werkt op een Duron/Tbird systeem. Dar had ik ook en velen met mij.

;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Grr, gaan we weer op de VIA MVP3 vs. Ali Aladdin V toer...

Ze ontlopen elkaar echt niet veel. De ASUS P5A is gewoon een ASUS classe plank. Daar zit toevallig de Ali V chipset op, maar de positieve kanten komen grotendeels van ASUS vandaan. Ik heb zelf een DFI MVP3 plankje waar ik erg mee tevreden ben- SBLive, 2x netwerk, een ATi AGP geval en allerlei andere troep op m''n K6-2 350. VIA is niet slechter dan ALi, alleen ASUS is beter dan pakweg PC-Chips...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

We waren niet bezig met Ali V vs. MVP3. Het gaat om SSocket7 tegen wat nieuwers.

Waarom begin JIJ er dan over ?
Pagina: 1