kijk naar mijn siggy voor mijn specs....ik het mogelijk om het ding een beetje degelijk te overklokken?? zo ja hoe?? en tot hoehoog kan ik gaan??
Search? al geprobeerd?
Gr:):)tZZ
Gr:):)tZZ
Verwijderd
kijk naar m''n sig, en zie wat je eruit kunt halen. Met een simpele luchtkoeler haal je overigens ook wel 1050-1100MHz.
Verder: UTFS.
Verder: UTFS.
offtopic:
Maar DaBit, hoeveel liter/uur draai jij dan?
Maar DaBit, hoeveel liter/uur draai jij dan?
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
heheh, ik wilde eigenlijk een reactie van Twynn hebben, maar als je ''t wilt weten: nu ongeveer 120L/uur. Straks zo''n 500L/uur...
Agja, ooit eens een webpagina maken met alle bende erop, inclusief alle schema''s e.d. die ik ooit gemaakt heb voor hier.
Agja, ooit eens een webpagina maken met alle bende erop, inclusief alle schema''s e.d. die ik ooit gemaakt heb voor hier.
Een echte werkbij:)
Nu ook zonder stropdas
Wat voor reactie wilde je hebben?? Over je signature??Op woensdag 04 april 2001 00:11 schreef DaBit het volgende:
heheh, ik wilde eigenlijk een reactie van Twynn hebben, maar als je ''t wilt weten: nu ongeveer 120L/uur. Straks zo''n 500L/uur...
Ag, die waterkoeling komt bij mij ook wel (ooit), en heb ik jouw niet ooit horen roepen dat de bleu orbs op waren, anders had je ook zo''n ding gehad
Maareh, met luchtkoeling haal je op JOUW proc inderdaad wel de 1050 - 1100.. De mijne (ook een 900 BTW), komt met luchtkoeling (zo''n superorb koeltorending) niet stabiel boven de 1000. Dus het hangt gewoon van je proc af.. (en waarschijnlijk ook wel de rest van je systeem.. Ik verdenk mijn voeding ervan een beetje rot te zijn
Gewoon proberen dus..
Enne dabit.. Website is al in aanmaak, dus over een maand ofzo istie wel klaar..
Verwijderd
Bij die computerzaak in Oss hebben ze ''m zo liggen.... Maar dan is het een blue orb omdat ik niks anders kan krijgen.Ag, die waterkoeling komt bij mij ook wel (ooit), en heb ik jouw niet ooit horen roepen dat de bleu orbs op waren, anders had je ook zo''n ding gehad
Agja, beetje olie in m''n GF2GTS koeler deed wonderen...
Zijn proc is ook wat nieuwer dan de jouwe. Hij heeft een A7V133 namelijk.Maareh, met luchtkoeling haal je op JOUW proc inderdaad wel de 1050 - 1100
Microsoft-maanden of echte maandenEnne dabit.. Website is al in aanmaak, dus over een maand ofzo istie wel klaar..
Verwijderd
Check ook ff de letters op je core (zie art in Nieuwsdatabase).
Mijn AJFA komt niet verder dan +200 Mhz
Mijn AJFA komt niet verder dan +200 Mhz
Mijn maanden, dus kies zelf maarOp woensdag 04 april 2001 10:56 schreef DaBit het volgende:
[..]
Microsoft-maanden of echte maanden??
Pagina: 1