Localhost is where the heart is
Verwijderd
Het plaatje is toch duidelijk?
De fan komt onder aan de voorkant van je kast, en die buis stuurt de lucht naar je proc.
De fan komt onder aan de voorkant van je kast, en die buis stuurt de lucht naar je proc.
ja stuurt alleen naar de proc of aan zijkant ook nog open (voor slotjes), hoe groot is dat ding erop, is het een beetje effectief
staat er allemaal niet bij..
als hier nou iemand ooit zo''n ding heb gezien zou het mij n stuk duidlijker worden..
staat er allemaal niet bij..
als hier nou iemand ooit zo''n ding heb gezien zou het mij n stuk duidlijker worden..
^^
Het is geen vervanging voor je CPU-cooler, maar een manier om verse (koudere) lucht beter naar je kaarten & CPU te leiden.
Bnet pindle#2913
Het is een "dure" fanduct die je zelf ook met een stukkie karton kan maken ...
Net zo effectief.
Niet zo mooi ...
En duur ....
Net zo effectief.
Niet zo mooi ...
En duur ....
Verwijderd
ik heb hier reviews van gelezen dacht ik en ik geloof dat daar uitkwam dat de airflow aan de blaaskant zwaar belabberd was omdat het fannetje behoorlijk te klein is....die hebben die mensen toen zelf vervangen door een grotere en toen was het redelijk.....DUS NIET DOEN
Verwijderd
Ik heb tijdje geleden daar ook naar gekeken en scheelde geloof ik 4/5 graden? Dus tjah, ik zou eerder een paar goede fans in je pc Duwen!
Hier in leeuwarden in zo''n vaag winkeltje hebben ze em wel te koop, weet niet waar je woont maar misschien een tipje als het in de buurt is?
Ik heb er zo eentje liggen hier. De std fan heb ik eruit gesloopt. Er komen nu 2 gestackte Sanyo fans in van 92x92x32mm 55cfm d8 ik.
Of het veel scheelt
Kweenie. Elk graadje is meegenomen.
De duct is een mooie manier een luchtstroom in de kast te houden. Het duwt mijn 4 ATA-100 kabels opzij
Of het veel scheelt
De duct is een mooie manier een luchtstroom in de kast te houden. Het duwt mijn 4 ATA-100 kabels opzij
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
in Leeuwarden? das toevallig.. zit ik ook
welke winkel is dat? norrod heb m nie, euromax (rodo) geloof ik ook niet.. homeshop? epsilon? romram
?
overigens, ik weet nog niet of ik m koop. misschien als extraatje.. heb intussen 2 delta HP fans en een tubetje arctic silver II (als je toch al rembours betaald..) besteld. ik hoop dat ze vandaag binnen zijn. Bedankt voor reacties
overigens, ik weet nog niet of ik m koop. misschien als extraatje.. heb intussen 2 delta HP fans en een tubetje arctic silver II (als je toch al rembours betaald..) besteld. ik hoop dat ze vandaag binnen zijn. Bedankt voor reacties
Pagina: 1