Toon posts:

[BC3] Blue Orb vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag net m''n Blue Orb binnen gekregen, op m''n Geforce 2 MX gezet met koelprut ertussen en natuurlijk gekeken of er ruimte tussen zat. Volgens mij alles prima.
Nou zat ik dus met 3DMark 2001 te klooien en ik dacht "Goh, zou die nu warm worden?" Ik voelen, helemaal NIKS dus, hartstikke koud!
Mijn vraag: is dat normaal? Koelt hij gewoon als de tering of doe ik iets fout? (Core/Mem 210/183, ga ik boven de 210 krijg ik allemaal strepen door het beeld)

Verwijderd

bij mij word ie achtnog wel warm
ik ga binnenkort maar is opnieuw erop zette.
had nu een dikke laag zooi ertusse arctic/thermaltape maar ga nu wat anders proberen =p

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Als 3DMark 2001 gewoon draait en allerlei mooie dingen laat zien dan doet hij het goed. Als dan je kaart koud blijft dan doet die Blue Orb het dus gewoon heel erg goed.

Verwijderd

spanning van de fan halen en dan voelen of je orb nog koud bijft, zo ja: geen contact met proc, zo nee blaast je fan hard genoeg om niets te kunnen voelen

Verwijderd

Kan best hoor. 210 halen meeste makkelijk en worden met Blue Orb echt niet warm (zo ook die van mij :P)

Er is dus als het goed is niets fout, maar als het fout is wel (ja duh...;))

Kijk wel even vanaf de zijkant van de videokaart of de Blue Orb goed contact maakt (ja, hij moet eruit). Bij mij paste hij de ene kant op perfect, de andere kant op zat er ruimte tussen.