[BC3] Golden Orb HEET?!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb uurtje geleden mn golden orb goed op mn p3 800EB gedraaid. Heb mn standaard intel cooler aan de kant geschoven. M''n idle temp ligt nu 8C lager (van 23C naar 15C en) na 3 minuten quake ligt mn temp. van mijn cpu op 48C! tegen 32C met mn standaard intel cooler. Ik gebruik Asus Probe en heb CUSL2 mobo, wtf doe ik fout?! :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

CoolPasta? Zit ie er wel goed op? Hier hadden we een spire en die moest een beetje verbogen worden.

• BC3 Victim
hmmm volgens mij zit ie er wel netjes op ja. Idle temp is tenslotte ook lager...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:37

backupdevice

No Risk , Full Push

Gooi asus probe weg.

Intsalleer MBM, die werkt beter. Temperatuur zal ook anders zijn

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Asus probe klopt geen reet van, kijk eens met Motherboard Monitor 5. Bij mij geeft Asus probe de temo 10 graden hoger weer dan in de bios en MBM 5.

• BC3 Victim
iemand een linkje waar ik die kan downen ?

Verwijderd

mbm.livewiredev.com

Verwijderd

Ach ik word zelf helemaal gek van die programma''s die ZOGENAAMD je cpu vcore, temperatuur etc meten.
Elk programma zegt iets anders, MBM zegt dat er geen sensor op mijn cpu zit, Sandra zegt dat mijn CPU 32 graden is, bios zegt veel hoger.
MBM zegt dat mijn vcore 1.73v is, Sandra 1.66v, terwijl hij toch echt 1.7v is. Welke afwijking is nou goed?

Ik vertrouw beide niet. Gewoon van de bios uitgaan.

(misschien dat dit alles aan mijn asus bord ligt, schijnt dat deze nogal slecht zijn in temp meten)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Bij mij geeft MBM hetzelfde als de bios, sandra zit met de temp wel goed alleen is de core daar 0,05 v te hoog. Asus Probe geeft alles veel te hoog weer.

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Zijn er eigenlijk geen progjes die gewoon de temp uit de bios uitlezen? of doen MBM enzo dat ook.. ?
Pagina: 1