Toon posts:

[BC3] chaintech 7aja dipswitch solderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een chaintech 7aja socket a bordje, en daar zitte 3 dipswitches op(op de deluxe versie zitter er 4); 1 voor voltage, 1 voor fbs en nog 1 voor ?. Die wat de multiper zou moeten zijn zit er niet op.
Ken ik er die nou op solderen, op een asus bord hebbe ze dat wel eens gedaan bij ome tom.
Weet iemand wat die switch settings zijn van die andere dipswitchen?

Verwijderd

Ik denk dat je ''m er gewoon op kunt zetten. En baat ''t niet, dan schaad ''t waarschijnlijk ook niet.

Die settings van die switch kun je wel uit de handleiding van de Deluxe halen. Of gewoon proberen. Waarschijnlijk ''t zelfde als op de A7V, overigens (die switches gaan toch rechtstreeks richting proc).

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken hem niet vinden op chaintech hoor, ken iemand mij hem mailen of zo, of inscanne?

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:11
Ik heb ook geen dipswitches erop zitten, maar ik heb ergens een guide gevonden, maar weet niet meer waar. Er zaten ook geen plaatjes bij.

Ik zou gewoon de CPU-multiplier instellen op de CPU zelf om de garantie van het mobo te behouden

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan, ik heb mij duronnetje al op 600@800 :P, maar je kunt zo moeilijk proberen, die contact brugge slopen viel niet echt meej (opgeblazen door er 6v op te zetten >:) ) Heeft hier niemand een deluxe met handleiding ?