Toon posts:

[BC3] PIII750@870, ViperII wel erg heet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bezig met overklokken.....
Nadat ik 3DMark-2000 heb gedraaid kan ik m''n vingers branden aan het koelelement van mijn Viperkaart. Ik wil graag nog hoger gaan klokken (nu 116 fsb) maar weet niet of ik mijn viperkaartje daar mee kan slopen?
(CPU temp is slecht 35 graden)

Verwijderd

Hoe kan je aan 35 graden je klauwen branden ? hehe :)

als hij pas 35 graden is dan kan hij nog wel wat hoger ik klok hem meestal hoog dan slaat hij vanzelf vast, dan probeer je gewoon een stapje lager totdat je de minste freezes krijgt :9

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Ik heb ook een viperII, en ik heb onder mijn kaart zo''n PCI-slot cooler gehangen, die de lucht langs de heatsink zuigt, en meteen naar buiten gooit. Hierdoor wordt mijn viper nooit meer heet.
(Overigens loopt hij bij nu NOG standaard fsb)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Ja , sommige vipers en TNT2''s worden erg warm... het enige wat je moet doen is zoals hierboven beschreven een slot-cooler eronder doen of een oude 486 cooler op het koel element schroeven.(en daaronder weer een slotkoeler bijv)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op dinsdag 03 april 2001 11:51 schreef Timmy-i het volgende:
Hoe kan je aan 35 graden je klauwen branden ? hehe :)

als hij pas 35 graden is dan kan hij nog wel wat hoger ik klok hem meestal hoog dan slaat hij vanzelf vast, dan probeer je gewoon een stapje lager totdat je de minste freezes krijgt :9
knuppel >:)

Er staat dat hij zijn vingers brand aan z''n VIPER en dat de PROC 35 graden wordt..