Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Alle proemn in n drek
Audi A8 W12 6.0
deed niet pijn het kwam omdat ik iets wou recht buigen en dus schoot ik uit.Op maandag 02 april 2001 21:35 schreef delyver het volgende:
[..]
vast wel
(deed het pijn?)
weer door je leraar?
btw kheb nog de originele zoals je ziet, deze kap heb ik wel van school :):).
ennuh mijn docent adviseerde me dat ik het beter met decoupeerzaag kon doen dus heb ik het net om 20.00 uur ff gedaan. :):)
ik heb sinds vandaag nog een servertje gekocht die waarschijnlijk in een koffer komt en als daar plexiglas in komt d8 ik eerder aan een een sinaasappelOp maandag 02 april 2001 21:29 schreef iFc-Freaky het volgende:
Wanneer komt de banaan mod?
de server is een P133, 32mb, 3gb, 8 speed cd-rom, 2x 10/100mbit, sound onboard, videokaart 1/2mb ofzo en daar ga ik win2k op installen >:)>:).
k heb nog een performa 460 (m68k 68040,ingebouwde utp netwerkkaart)
waar ik al tijden een printserver van wil maken (superplat en maakt geen geluid, is alleen bij deze belangrijk aangezien ie wel bij m''n bureau moet staan en 24/7 aan moet)
dmv een linux port naam m68k maar t is nog niet gelukt
Hoe heb je de voeding op de achterkant van je towerkast gekregen?
Ik wil de mijn nl. ook naar buiten werken, maar een simpele oplossing zie ik zo niet. Zit er misschien schroefdraad in de voeding aan die kant?
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
het mooie was dat er aan de buitenkant van de kast 2 gaten zaten met schroefdraad. dus hoefde ik alleen maar 2 gaten te boren in mijn voedingOp dinsdag 03 april 2001 13:17 schreef DeTjuk het volgende:
Ziet er mooi uit.
Hoe heb je de voeding op de achterkant van je towerkast gekregen?
Ik wil de mijn nl. ook naar buiten werken, maar een simpele oplossing zie ik zo niet. Zit er misschien schroefdraad in de voeding aan die kant?
het mooie was dat er aan de buitenkant van de kast 2 gaten zaten met schroefdraad. dus hoefde ik alleen maar 2 gaten te boren in mijn voeding.
Het zal me wel lukken, maar dan moet de achterkant behoorlijk gesloopt worden
Ik denk er nog even over na
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
mm MacOs is leuk voor grafishe dingetjes maar niet o zo''n bak, daarom vroeg ik of ie er een andere bestemming aan gegeven had en dan leek me linux best een goede gokOp dinsdag 03 april 2001 12:40 schreef HlpDsK het volgende:
[mierenneuk]
Vraag je eens af!
[/mierenneuk]
ik heb er tot nu toe alleen nog macOs? op staan, kneem hem binnenkort mee naar school en dan mogen ze daar van mij ff zorgen dat mijn SCSI hdd werkt en dat er een mooie nieuwe macos op staat desnoods macosX, die draait bij ons al op 1 mac cubeOp dinsdag 03 april 2001 13:57 schreef soepkip het volgende:
[..]
mm MacOs is leuk voor grafishe dingetjes maar niet o zo''n bak, daarom vroeg ik of ie er een andere bestemming aan gegeven had en dan leek me linux best een goede gok
Verwijderd
ik eet elke dag wel een appelOp dinsdag 03 april 2001 15:12 schreef HlpDsK het volgende:
Wat heb je met fruit eigenlijk?
ennuh ik vond de appel bij de mac wel gepast en dus bij de gewone pc zag ik es bij een progje een peer en toen d8 ik, laat ik es een peer eruit halen maar naturlijk wel ff wat veranderen :):).
----
btw wou nog ff wat leuks vermelden. zien jullie dat witte draad in mijn voeding?? zo ja nou daar loopt 220V door om mijn 2x 12cm en mijn blacklight stroom mee te geven :P:P.
PowerMAC''s heersen
By each crime and every kindness, we birth our future
ik d8 kom laat ik ff een fototje maken hoe het er nu uitziet.
btw de rode vlek is weg >:)>:).
dit is pas de grondverfOp zaterdag 14 april 2001 20:57 schreef iFc-Freaky het volgende:
Dat Apple zie je jammer genoeg niet zo goed. Ik had het zwart gedaan!
de kleur apple komt dus in de grondverf te staan.
de kast zelf wordt net zo blauw als mijn peer, tja dat heb je als je nog blauw over hebt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen