[BC3] Low noise met Globalwin

Pagina: 1
Acties:

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik even onzeker over iets;
Ik denk dat het niet zo veel zin heeft om een Low noise kast te nemen, want er gaat waarschijnlijk een Globalwin Fop 38 in. Klopt het als ik denk dat als ik een low noise kast neem, dat dan alleen mijn voeding low noise is, en dat de kast niet geluidsdempend is? Want dan hoef ik geen low noise te nemen als je ff aan die fop 38 denkt.

ps. Fop 38 is hard nodig vanwege 1.33 gHz athlon.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk als de kast steviger is, en dan bedoel ik als geen slappe verstevigingsbalken/platen inzitten zal er minder resonantie optreden.

Er blijft natuurlijk wel één probleem het geluid zal nog wel via de voeding naar buiten komen :(

Zelf ben ik ook op zoek naar een oplossing. Ik heb inmiddels m''n kast geisoleerd met dat noppenschuim, maar dat werkt ook voor geen meter.

Zit ook te denken aan een andere kast, heb nu zo''n JNC kast van graficall :'( ergere rotzooi bestaat er volgens mij niet.

Gr.
Watermol

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een andere optie om je bestaande kast stiller te krijgen is een een soort geisoleerde uitlaat op je voeding te zetten.
Bijvoorbeeld een kartonnen koker en die van binnen bekleden met geluidisolerend materiaal. Zo kom je aardig van een stuk geruis af.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ok thanks.

Ik zat zelf aan een bigtower low noise black te denken: bij computerwinkel.net voor 300 piek

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
koop een antec, fileserver case (entryserver),
voor 340... krijg je 2 fans bij is heel ruim van binnen ik heb hem ook, en is 100x beter dan elke standaard bigtower, zit een 300w voeding in,

over die FOP-38, dat ding moet je dus niet nemen als je een stille pc wilt, neem liever een alpha/delta combo met deltamp fan...of een coolermaster (uit deze topic onderaan)en mod hem zoals daar ook staat ( [topic=154198] )

Verwijderd

hey adder zet je icq eens aan m8 en ga je nog CS''en
Pagina: 1