Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Ik ga zometeen om Acryl glas.
Maar ik heb geen id hoe ik het kan vast zetten.
Als de kast open moet, zal ik het glas eraf moeten halen.
Nu zit de plaat vast (afneembaar) dmv 2 schroeven..en een handig inschuifsysteem.
Zou ik metalen stripjes op het glas kunnen lijmen en die dan in het frame laten zakken?
En achterop ook 2 stripjes waar ik hem ook weer kan vast zetten met 2 bouten!
Ieders idee is welkom
Bedankt
Maar ik heb geen id hoe ik het kan vast zetten.
Als de kast open moet, zal ik het glas eraf moeten halen.
Nu zit de plaat vast (afneembaar) dmv 2 schroeven..en een handig inschuifsysteem.
Zou ik metalen stripjes op het glas kunnen lijmen en die dan in het frame laten zakken?
En achterop ook 2 stripjes waar ik hem ook weer kan vast zetten met 2 bouten!
Ieders idee is welkom
Bedankt
uhm het idee wat jij heb is het zelfde, ik wil ook geen rubber!!
ik zit op het moment aan 2 dingen te denken:
Schroevjes verzinken in de plaat (aan zijkant van kast dus)
of een lipje uit de plaat snijden op punten en deze dan om het randje van de kast heen vroeten, dan moet je de plaat wel buigen om em eruit en in te doen maar zit ie goed vast zonder schroeven enzo
ik zit op het moment aan 2 dingen te denken:
Schroevjes verzinken in de plaat (aan zijkant van kast dus)
of een lipje uit de plaat snijden op punten en deze dan om het randje van de kast heen vroeten, dan moet je de plaat wel buigen om em eruit en in te doen maar zit ie goed vast zonder schroeven enzo
misschien een randje van 1 cm van je kast overhouden en hier het glas aan binden?
De hele zijkant van je kast er uit zagen op 2 mm na, en om de 15 cm een vakje van 15 x 15 mm. Dan leg je je plaat op het frame dat je net hebt uitgezaagd, en boor je door de plaat en de vlakjes heen gaatjes. Ringetje er achter, en met een popnagel vastzetten.
Om het helemaal cool te maken kan je het framepje dat je hebt eerst zilver ofzo spuiten.
Om het helemaal cool te maken kan je het framepje dat je hebt eerst zilver ofzo spuiten.
edit:
* E-Vix moet weer terug naar de basisschool om te leren zpellun
* E-Vix moet weer terug naar de basisschool om te leren zpellun
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Pagina: 1