Toon posts:

[BC3] kapotte kast modden??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst (heel slim) een kast van de trap laten vallen. nu zitten hier allemaal deuken in (zijkant) en de voorkant is ook niet meer zoals die was (stukken van dat plastic zijn eraf)... nu vind ik dit eigenlijk wel een toffe casemod. (foto''s binnenkort)...
nu wil ik er wat fans inzetten alleen hoe kan ik dit het beste doen?? er zit namelijk geen recht stuk meer in de kast! :D
en wat is misschien nog meer gaaf om erin te zetten?? plek waar hardware zit is nog heel genoeg... :)

Verwijderd

Gewoon een beetje passen lijkt me :) De fan ervoor houden en dan proberen wat af te tekenen.

Verwijderd

Topicstarter
kon dat maar zo simpel!! onderaan de trap staat zo''n soort paaltje.. kast valt precies daarop om vervolgens met de voorkant omlaag te gaan..... ;(

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op maandag 02 april 2001 16:20 schreef limp_bizkit het volgende:
kon dat maar zo simpel!! onderaan de trap staat zo''n soort paaltje.. kast valt precies daarop om vervolgens met de voorkant omlaag te gaan..... ;(
Was dat met of zonder inhoud?

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
helaas met... ach ja.. weer wat nieuwe lego :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Probeer hem een soort ''oud en verrot'' look te geven... roestverf? Of echt roest>:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
mm, Wat was er allemaal verrot van die hardware?

Verwijderd

Sla gewoon hier en daar nog wat deuken, zet er scharen op,steek je cdromdrive wat scheef, wat bijpassende kleurtjes en je hebt de meest originele casemod die hier is:):)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kan er nooit erger uit komen te zien als mijn kast >:)

Verwijderd

Topicstarter
en dan nu! de vliegende kast! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 april 2001 16:26 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
mm, Wat was er allemaal verrot van die hardware?
mijn koeling was nog heel, mijn hd zag er heel uit alleen was het niet meer, cd-rom speler zelfde... maar de rest... dat waren allemaal kleine stukjes geworden... ;(

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
gecondoleert :'(

-

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
das best verrot.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:34
Op maandag 02 april 2001 16:23 schreef Demoniac het volgende:
Probeer hem een soort ''oud en verrot'' look te geven... roestverf? Of echt roest>:)
Ja joh, gooi gewoon dat frame in een bak met zout water en laat het een paar daagjes staan. Schuur het desnoods eerst ff op. Dan de hele kast inpakken met dun acrylglas ( is nog een beetje buigbaar >:) aangezien hij niet meer helemaal recht was) en je hebt een kick-ass case...

Nu alleen weer de nieuwe inhoud... :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Jullie denken allemaal een tikkie te moeilijk..

neem een voorbeeld aan de volgende oplossing :P

www.virtualhideout.net/images/cc_587_2.jpg

Gewoon ff naar de buurtsuper kijken of ze nog een mooie grote doos over hebbe :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

gooi het zaakje nog ff uit het zolder raam. wel alleen de kast dan niet de voeding en de rest van de hardware wedden dat je dan de kast niet meer hoeft te modden :P:P:P.

hij is dan al gemod.

kheb nooit een cursus blind tikken gedaan maar het begint me al aardig te lukken nu ik hier veel post :):):).

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Demo
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 03 april 2001 00:41 schreef ReseTTim het volgende:
gooi het zaakje nog ff uit het zolder raam. wel alleen de kast dan niet de voeding en de rest van de hardware wedden dat je dan de kast niet meer hoeft te modden :P:P:P.

hij is dan al gemod.

kheb nooit een cursus blind tikken gedaan maar het begint me al aardig te lukken nu ik hier veel post :):):).
[offtopic]
Ik heb vroeger wel een cursus gedaan, was helemaal weggezakt (van 120 naar 60 aansl/minuut:() maar ik ga nu volgens mij harder dan toen met die cursus!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1