[BC3] Raam idee

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:50
Ik heb een inwin HQ500 bigtower kast
Nu heb ik al bergen raam mods gezien voor die case, wat ik van plan ben is om een hele zijkant van plexiglass te maken, nu is alleen mijn vraag heeft er iemand een idee over hoe ik dat het beste kan bevestigen?
de tip die ik gehad heb van m`n plexiglass leverancier is er een rechthoekje insnijden en deze naar achterdrukken zodat het raam in de kast klemt, dit heb ik geprobeert op een proefstukje, alleen vind ik het resultaat niet zo heel mooi,
tips zijn welkom :) en ik zal foto`s posten als ie af is :))

Verwijderd

Bij http://www.clear-viewtech.com kun je een heel zijpaneel kopen wat waarschijnlijk niet veel duurder is dan de materiaalkosten.

En anders veel succes

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
gewoon met raamrubber :)
je deurtje wordt wel een stuk zwakker als je er een groot gedeelte uit dremelt :(

Audi A8 W12 6.0

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

Op maandag 02 april 2001 13:28 schreef delyver het volgende:
gewoon met raamrubber :)
je deurtje wordt wel een stuk zwakker als je er een groot gedeelte uit dremelt :(
raamrubber, heet dat ook wel klem-bies oid?
en een dremel heb ik niet, ik heb gehoord dat voor een eenvoudig venster een decoupeerzaag ook moet voldoen, klopt dat?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

decoupeerzaag gaat ook goed. Als je maar niet te veel kleine hoekjes enzo moet doen. Want dan is het een pokke werk.

• Da_BoR
Kopen is leuke optie maar dat vind ik nie leuk, dan doe je aan case modden maar heb je nog niets gedaan :)
wel heb ik op hun site een beetje agekeken hoe het moet :) thnx

• delyver
Op maandag 02 april 2001 13:56 schreef Da_BoR het volgende:
Kopen is leuke optie maar dat vind ik nie leuk, dan doe je aan case modden maar heb je nog niets gedaan :)
wel heb ik op hun site een beetje agekeken hoe het moet :) thnx
wat een onzin

je koopt een kast, een decoupeerzaag cq dremel dus waarom zou je je raamrubber niet kopen :? en je koopt btw toch ook je plexiglas??? of maak je dat ook zelf van oude cola flessen :D

Audi A8 W12 6.0

• Da_BoR
Op maandag 02 april 2001 14:04 schreef delyver het volgende:

[..]

wat een onzin

je koopt een kast, een decoupeerzaag cq dremel dus waarom zou je je raamrubber niet kopen :? en je koopt btw toch ook je plexiglas??? of maak je dat ook zelf van oude cola flessen :D
uhm ik bedoelde die page die gelinkt werd, daar kan je een complete zijkant voor je case kopen in plexiglass, het enige wat je dan doet is maten opschrijven en bestellen :)
me plexiglas koop ik, en ik wil geen rubber aan de zijkant van me raam :)

• delyver
Op maandag 02 april 2001 14:19 schreef Da_BoR het volgende:

[..]

uhm ik bedoelde die page die gelinkt werd, daar kan je een complete zijkant voor je case kopen in plexiglass, het enige wat je dan doet is maten opschrijven en bestellen :)
me plexiglas koop ik, en ik wil geen rubber aan de zijkant van me raam :)
kee
dat begrijp ik wel denk ik :D

(ik heb nogal wat moeite om iets te begrijpen als ik in een tentamen periode zit :D)

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1