[BC3] Morgen komt mijn Antec

Pagina: 1
Acties:

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan bijna niet wachten, aangezien mijn huidige voeding wat lawaaierig begint te worden en ik mijn kast toch al spuug lelijk vindt, heb ik maar zo''n zwarte Antec kast besteld :9~.

nou heb ik hier topics gezien over die dingen gezamelijk te kopen dus zijn er al meerdere tweakers met die kasten.

Is iedereen er een beetje tevreden over?
Hoe stil (of rumoerig) is het ding nou eigenlijk, en zijn er nog andere dingen die mijn voorpret tot ie er is kunnen verhogen?

Verwijderd

...en over twee weken komt de paashaas...boeie!!!

Verwijderd

oftewel: waarom vraag je het nu als je het ding toch al gekocht hebt. Als ie over een week ofzo binnen is, kan je zelf oordelen of hij in jouw oren herrie maakt.

Verwijderd

zie mijn homepage..

geweldige en mooie kast!

• leuf
  • Niet online
nou sorry hoor, dat het je niets boeit, waaorm ik het vroeg, was zoals ik al zei om de voorpret wat te verhogen. Dus eigenlijk gewoon om wat ervaringen te horen, en wellicht wat tips ofzo....

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
Da''s mooi voor je..next topic....

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 01:13 schreef leuf het volgende:
nou sorry hoor, dat het je niets boeit, waaorm ik het vroeg, was zoals ik al zei om de voorpret wat te verhogen. Dus eigenlijk gewoon om wat ervaringen te horen, en wellicht wat tips ofzo....
Ik ga toch ook niet posten als ik vanmiddag een halve kilo shoarma bij de AH ga kopen om de voorpret te verhogen. Iemand nog tips om het klaar te maken misschien??

Moet je eens nagaan wat er met dit forum gebeurt als alle 20.000+ gebruikers elke keer een topic openen als je iets hebben gekocht...edit: was er nog 1tje vergeten: iemand anders nog ervaring met shoarma van de AH??

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:26

Reinier

\o/

Omschrijving: een simpel en snel gerecht
Aantal personen: 4
keuken: Goedkoop , lekker en snel
Techniek: Bakken
Smaak: Hartig
Soort gerecht: Hoofdgerecht
Hoofdingredient: Vlees
In combinatie met: N.v.t.
Bereidingstijd: 0-10 minuten
Ingredienten: 500 g shoarma, een pot bruine bonen, 1 ui, knoflooksaus, eventueel pitabroodjes, klontje boter
Hulpmiddelen: braadpan mes lepel
Voorbereiding: boodschappen doen?
Bereidingswijze: snij de ui en fruit deze even in de boter. Bak de shoarma goed gaar en voeg dan de uitgelekte bruine bonen toe. Verwarm de pitabroodjes in oven of grill.
Serveertips Serveer dit gerecht eventueel met een lekkere pittige salade.

Verwijderd

:) LOL!!! Maar ik doe het met olijfolie, dat geeft niet zo veel "sap" als het klaar is. Baktijd = plm. 15-20 minuten, en ik reken op 300gram per persoon >:) maar dan wel alleen maar shoarma & pitabroodjes 8-)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Lekker nutteloos weer.
Pagina: 1