Toon posts:

[BC3] case windows?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand hier die wel eens ramen,plexiglas in zijn pc heeft gezet ,het gaat mij om de randen van het plexiglas in mijn kast te laten zetten
ik dacht dat dit wel ging met autoraam rubber ,maar helaas dit is veels te dik en grof ,iemand enig idee om die gezaagde rand mooi weg te krijgen :?
alvast bedankt

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

ik wil dit idd ookwel weten, liefst waar jke in Limburg ergens window-molding spulkan krijgen ik kan het ECHT niet vinden, en hep alles afegzocht...

I see dead pixels...

Verwijderd

neem een ruit die ongeveer 2 a 3 cm oversteekt over het gat dat je erin hebt
ga dan gewoon na een hobby huis en ga rubberen stripjes ahlen die je om het metaal heen legt en bevestig de plexie glas plaat gewoon aan binnenkant van deksel
lijkt net of ie dan in de rubbers hangt ( dus een soort raamkozijn effect )

waar je dat rubber precies haalt weet ik nie maar ik kon gewoon terrecht bij dichtsbijzijnde hobby huis

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 12:12
Ack, ik been aan het prutsen ;)
[dubbelpost]

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 12:12
Corecrusher,
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.
Dit autoraam spul kan gewoon niet genoeg buigen in de hoeken van een klein oppervlak.

Ik heb nu bij "de rubberwinkel" in Hilversum de dunnere variant gehaald.
Ik heb nog geen tijg gehad om het te proberen maar ik dat het hiermee wel gaat lukken.

Bij het gebruik van dit soort H-profielen met "sluitstrip" moet je proberen zo rond mogelijke hoeken te zagen in je kast.
Ik heb het ook nog geprobeerd met hoeken van 90 graden door het rubber in 2x 45 graden te snijden maar ook dit geeft geen bevredigend resultaat.
Het kan wel met dit soort spul want ik heb het bij meerder "overclocking" winkels in de verkoop zien liggen.

De hierboven geposte oplossing is misschien een stuk makkelijker en ziet er van buiten net zo goed uit.

Het hoeft tenslotte niet echt waterdicht te zijn :P

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:01

Nessuno

io sono nessuno

zie plaatje ---->> [img]http:\people.a2000.nl/aloggi/select/total%20case%20single%20cpu.JPG[/img]

edit = kleinerplaatje = edit

Na rose e cient spin

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
MMhz, ja dat wil ik ook wel weten... Weet iemand waar ze dat spul hebben in Den Bosch? :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Als je een coax kabel neemt en je snijdt hem netjes over de lengte in dan kan je de kabel na de core eruit getrokken te hebben netjes over de randen heen drukken.

ziet er mooi uit heb het al eens gezien om een kenteken plaat heen.

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Ik kan wel dunne raamrubber krijgen, maar hij kost wel 400 frank / 30 cm
Dus, als je wil, zeg et ff of zo eh.

Denhomer@casetuning.be

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:54
lees dit bericht eens: [topic=153167]

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 14:26 schreef Denhomer het volgende:
Ik kan wel dunne raamrubber krijgen, maar hij kost wel 400 frank / 30 cm
Dus, als je wil, zeg et ff of zo eh.

Denhomer@casetuning.be
Hum, 20 piek per 30 cm ? En dan verzendkosten vanuit België ? Dan zou ik toch maar voor bovenstaand genoemde oplossingen gaan.

Verwijderd

Topicstarter
ja ziet er erugg cool uit dat zeker

maar daarintegen hoe bevestig je dit dan weer (lijmen denk)
met die kentekenplaten heb ik ook al een keer gezien ,maar die ketekenplaat zweeft he
zit ongeveer een tot anderhalve centimeter ruimte tussen ,inv met coolflow wil ik dit dus niet .maar ik ben al een stuk wijzer geworden heren thanks! ;)

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 17:14 schreef -polle- het volgende:

Hum, 20 piek per 30 cm ? En dan verzendkosten vanuit België ? Dan zou ik toch maar voor bovenstaand genoemde oplossingen gaan.
Ik had van caseetc molding en dat was ook niet al te goedkoop. Maar iig goedkoper dan bij DenHomer =) geloof per foot 5 dollar?

En dan heb je echte chrome molding =)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 21:34

Wildfire

Joy to the world!

Gewoon raamrubber op de randen bevestigen en het plexi-/acrylglas erachter bevestigen. Dan lijkt het nog steeds alsof het glas in het raamrubber vast zit.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/t.dickens/cm1.jpg

PS: Deze foto is trouwens genomen voordat ik de kabelzooi in de PC had opgeruimd... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Op woensdag 04 april 2001 10:26 schreef Brian Dickens het volgende:
Gewoon raamrubber op de randen bevestigen en het plexi-/acrylglas erachter bevestigen. Dan lijkt het nog steeds alsof het glas in het raamrubber vast zit.

[afbeelding]

PS: Deze foto is trouwens genomen voordat ik de kabelzooi in de PC had opgeruimd... :)
voordat je de kabelzooj had opgeruimd, hmmmmmm..... das wel te zien jah >:)

Magoed, dat ziet er idd mooj uit, waar had je dat spul precies vandaan gehaald?

I see dead pixels...

Verwijderd

Als je raamrubber nodig hebt dan kun je dat makkelijk kopen bij een carvan/auto garage. Daar hebben ze kilometers liggen :) en het is nie duur :)
Pagina: 1