Ik zat zo te denken.. zou je niet inplaats van die koelprut (arctic silver enz.) niet gewoon een beetje kauwgom er op kunnen doen?
beetje link niet?
Kauwgom isoleert nogal hitte volgens mij
(is dat niet een soort rubber?)
Kauwgom isoleert nogal hitte volgens mij
(is dat niet een soort rubber?)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
FF meer reacties graagOp zondag 01 april 2001 21:29 schreef real_raichu70 het volgende:
nee , maar tandpasta werkt naart schijnt wel goe
(dan weet ik ook of het werkt !)
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
gewoon een dikke rochel ertussen leggen.
Verwijderd
wuhahahaOp zondag 01 april 2001 22:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
gewoon een dikke rochel ertussen leggen.
Dit topic doet me erg denken aan een maf topic van een tijdje geleden over tandpasta tussen je koeler en processor
Maar wat ik trouwes vandaag voor de gein heb geprobeerd is ook wel leuk: VASELINE! Ik had een nieuwe koeler voor m''n k6-2 450@500 en geen koelprut meer. Zonder koelprut werd hij 41 graden idle en 55 stressed. Dacht ik bij mezelf, hmmm laatst dat topic voorbij geweest over je computer koelen in olie... waarom niet olie tussen koeler en processor? Toen nog een geschikte olie die er niet meteen tussenuit loopt ---> vaseline dus! Als de processor een graadje of 50 is word het bijna vloeibaar, dus je kunt het lekker verdelen over een nog warm koelblokje. En nu word hij dus maar 40 graden idle, en 48 stressed! En het loopt er niet tussenuit ofzo (heel weinig gebruikt).....
draait nu al 10 uur prima met vaseline
De functie van koelprut is geleiden en niet plakken...Op zondag 01 april 2001 21:24 schreef r0ck3t het volgende:
Ik zat zo te denken.. zou je niet inplaats van die koelprut (arctic silver enz.) niet gewoon een beetje kauwgom er op kunnen doen?
Verwijderd
kauwgom wrdt hard naar een tijdje.Op zondag 01 april 2001 21:24 schreef r0ck3t het volgende:
maar what the hack het is 1 april
dus gewoon doen werkt perfect.
Verwijderd
ik heb voor het eerst eens artic adhestive er tussen gesmeert, en moet zeggen...da plakt HARD
en het geleid heel goed...
normaal is GeForce 41 graden, nu 35
echt, moet je eens proberen
en het geleid heel goed...
normaal is GeForce 41 graden, nu 35
echt, moet je eens proberen
Ik las laatst op een Athlon fetish site, dat een kwakkie op je core ook erg goed schijnt te werken
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
je ken er ook overheen zeiken
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ja, maar daar moet je CPU dan wel van houden natuurlijkOp zondag 01 april 2001 22:55 schreef Windhoosje het volgende:
je ken er ook overheen zeiken
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
mijne houd wel van zo''n lekkere gelige rakker
Oh ja joh? Pictures!Op zondag 01 april 2001 22:58 schreef Windhoosje het volgende:
mijne houd wel van zo''n lekkere geleige rakker
LOL!!!!!Op zondag 01 april 2001 23:01 schreef Exirion het volgende:
[..]
Oh ja joh? Pictures!
Nee hijs een beetje bescheiden...hij wil niet graag dat andere hem bloot zien
kauwgom ertussen?
probeer het zou ik zeggen en post hier je resultaten; als je tenminste nog kan posten daarna
probeer het zou ik zeggen en post hier je resultaten; als je tenminste nog kan posten daarna
Hij?? Kwisnie dat jij er zo eentje wasOp zondag 01 april 2001 23:02 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
LOL!!!!!
Nee hijs een beetje bescheiden...hij wil niet graag dat andere hem bloot zien
Verwijderd
Je ken er ook gewoon een eitje op leggen. Als je processor is doorgebrandt is je eitje klaar
een vriend van me heeft slagroom van linksgedraaide yoghurt als koelpasta. Zijn TB 1,2 gh +coolermaster combinatie word nu nog maar 32 graden stressed, en 27 graden idle. En het zit er als 3 weken tussen, dus werkt echt perfect.
Oh sjit, het is al kwart na 12 zie ik.... ja ik ga het niet weer verwijderen.
PS: ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Oh sjit, het is al kwart na 12 zie ik.... ja ik ga het niet weer verwijderen.
PS: ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Geen inspiratie
Uhhh, zijn we vergeten dat kauwgom gaat smelten als het warm wordt???
En het gaat na een tijdje ook stinken naar speeksel van U
En het gaat na een tijdje ook stinken naar speeksel van U
Ja ik kon er ook niks aan doen...De verkoper zij dat het een vrouwtje was...maar toen ik hem ging bekijken zater er meet streepjes op dan puntjes...Op zondag 01 april 2001 23:06 schreef Exirion het volgende:
[..]
Hij?? Kwisnie dat jij er zo eentje wasNee, laat dan maar zitten die foto''s
Damn hey. Maar ja, misschien zijn mannetjes dan wel beter te overclocken? Die trut van mij wil niet verder dan 1100MHz. Eerst nog 1150, maar dat wil ze ook niet meer.Op maandag 02 april 2001 11:27 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
Ja ik kon er ook niks aan doen...De verkoper zij dat het een vrouwtje was...maar toen ik hem ging bekijken zater er meet streepjes op dan puntjes...
hier blijkt maar weer dan mannen sterker zijn dan vrouwen...Op maandag 02 april 2001 11:34 schreef Exirion het volgende:
[..]
Damn hey. Maar ja, misschien zijn mannetjes dan wel beter te overclocken? Die trut van mij wil niet verder dan 1100MHz. Eerst nog 1150, maar dat wil ze ook niet meer.
hehe
(no offence to women!)
Verwijderd
tandpasta heeft dezelfde chemische samenstelling als "koelprut", dus in feite zou je je tanden ermee kunnen poetsen
Ik zou het toch niet uitproberen als ik jou was, want koelpasta is zo giftig als de pestOp maandag 02 april 2001 16:45 schreef Petra_ het volgende:
tandpasta heeft dezelfde chemische samenstelling als "koelprut", dus in feite zou je je tanden ermee kunnen poetsen
gebruik een heeeel klein beetje coolbest (verkrijgbaar in de betere supermarkt (vlakbij de zuivel))
de naam zegt genoeg
ohja ook kan je dubbelfris gebruiken enkel moet je dat eerst ff koelen je in koelkastje
de naam zegt genoeg
ohja ook kan je dubbelfris gebruiken enkel moet je dat eerst ff koelen je in koelkastje
Audi A8 W12 6.0
was al voorgestelt...>:)Op maandag 02 april 2001 17:07 schreef r0ck3t het volgende:
of sperma
Hoe vruchtbaarder je kwakkie...hoe cooler het wordt...want dan bewegen je spermacellen sneller waardoor de waarmte beter verspreid wordt!
Maar dan moet je je spermacellen wel te eten blijven geven, want als ze dood gaan dan geleidt je prutje de warmte niet zo goed meerOp maandag 02 april 2001 17:25 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
was al voorgestelt...>:)
Hoe vruchtbaarder je kwakkie...hoe cooler het wordt...want dan bewegen je spermacellen sneller waardoor de waarmte beter verspreid wordt!
Ja das zo, en om spermacellen in leven te houden zullen ze wel zuurstof nodig hebben.Op maandag 02 april 2001 17:30 schreef Exirion het volgende:
[..]
Maar dan moet je je spermacellen wel te eten blijven geven, want als ze dood gaan dan geleidt je prutje de warmte niet zo goed meer
Dus dan toch maar alleen luchtkoeling
hehe
LOL
Ik sprak iemand en die heb een klein klompje goud gesmolten, op zijn cpu gegoten, en gelijk de cooler erop gedrukt.
Ideaal zei die.
Ideaal zei die.
Nature will strike back.....
Verwijderd
Ik heb een tijdje (3 dagen) tandpasta tussen mijn duron + fop38 gehad =))
En dat werkt in het begin net zo goed als koelpasta =))
Alleen het gaat steeds minder goed geleiden, omdat het hard word, en volgens mij verdampt er ook wat =\
Het rook wel lekker fris hier =)) Stukken beter dan gewone koelpasta =)
maar om nou iedere 3 dagen nieuwe tandpasta ertussen te doen =D
Kauwgom zou ik niet proberen =)
Misschien dat dampo ook nog werkt =) of bioforce ofzo =)) zo''n medicijn zalfje =) dat smelt nie zo snel, en geleid misschien ook nog wel =D
En dat werkt in het begin net zo goed als koelpasta =))
Alleen het gaat steeds minder goed geleiden, omdat het hard word, en volgens mij verdampt er ook wat =\
Het rook wel lekker fris hier =)) Stukken beter dan gewone koelpasta =)
maar om nou iedere 3 dagen nieuwe tandpasta ertussen te doen =D
Kauwgom zou ik niet proberen =)
Misschien dat dampo ook nog werkt =) of bioforce ofzo =)) zo''n medicijn zalfje =) dat smelt nie zo snel, en geleid misschien ook nog wel =D
Iedereen weet dat waterkoeling ruled...
Dus pak die tuinslang en richt je op je processor... (wel kraan helemaal opendraaien voor een goed resultaat) oohja.. niet bang zijn dat de proc kortsluit, want als je ''m maar ver genoeg overclock (AMD k5 100 mhz @Thunderbird 2 Ghz ofzo) verdampt alles meteen..
HET WERK HIER OOK!!!
Dus pak die tuinslang en richt je op je processor... (wel kraan helemaal opendraaien voor een goed resultaat) oohja.. niet bang zijn dat de proc kortsluit, want als je ''m maar ver genoeg overclock (AMD k5 100 mhz @Thunderbird 2 Ghz ofzo) verdampt alles meteen..
HET WERK HIER OOK!!!
Nounou die 1 april grappen blijven wel lang hangen hierzo.;)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja joh, in mei zijn ze er nogsteeds mee bezigOp maandag 02 april 2001 22:42 schreef YakuzA het volgende:
Nounou die 1 april grappen blijven wel lang hangen hierzo.;)
Ze?Op maandag 02 april 2001 22:55 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ja joh, in mei zijn ze er nogsteeds mee bezig
We! Jij ook!>:)
hehe
Pagina: 1