Toon posts:

[BC3] Peltier voeding te leen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft je electro boer niks te leen? zeg je ff dat je hem zal noemen in de review;)

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04-2025
Hoi.. ik ben bezig met het reviewen van een dual waterkoeler set van www.overclockershideout.com voor t.net, maar met de peltiers aangesloten op een simpele computervoeding houden de PIII 850s al op bij 1012 MHz. Dat is natuurlijk eigenlijk te weinig..

Heeft iemand een voeding liggen die geschikt is om twee ICE-71s naar de tweede versnelling te helpen? Het gaat dan dus om 16V bij 16A of 32 V bij 8A.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Vandaag is er volgens mij op procooling een klein artikeltje verschenen over hoe je AT voedingen in serie en parralel kan schakelen. Misschien dat je daar iets aan hebt?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Met een halogeenlampvoeding en een gelijkrichter kom je een eind. Vraag een elektronica expert (bijv Dabit oid) om verdere uitleg.

Verder: check je mail.

Verwijderd

''t beste ben je af met een regelbare labvoeding. Helaas heb ik er geen die zoveel stroom kan leveren, anders had je die wel kunnen gebruiken.

Hoewel.... Mijn ringkernvoeding moet dat wel kunnen, 16V @ 16Amps.

Laat maar ff weten als je interesse hebt. Ik heb wel tijdelijk 15-16V @ 16 amps voor je. En eventueel nog 2x ICE-71 ook nog.
Mijn pelt is toch tijdelijk buiten gebruik wegens gebrek aan een beter waterblok.

• Jasper Janssen
Op zondag 01 april 2001 22:42 schreef DaBit het volgende:
''t beste ben je af met een regelbare labvoeding. Helaas heb ik er geen die zoveel stroom kan leveren, anders had je die wel kunnen gebruiken.

Hoewel.... Mijn ringkernvoeding moet dat wel kunnen, 16V @ 16Amps.

Laat maar ff weten als je interesse hebt. Ik heb wel tijdelijk 15-16V @ 16 amps voor je. En eventueel nog 2x ICE-71 ook nog.
Mijn pelt is toch tijdelijk buiten gebruik wegens gebrek aan een beter waterblok.
Ik zou graag gebruik maken van jouw voeding, klinkt perfekt. Als je me kan vertellen hoe ik voor minder dan 100 piek zo''n ding snel kan bouwen mag dat overigens ook, maar ik ben even niet rijk genoeg om de waarschijnlijke werkelijke kosten te dragen :'(

ICE-71s hoef ik trouwens niet nog meer, heb er hier nu vier en een DRIFT-0.8, is wel genoeg met slechts 3 waterblokken ;)

(ik wou je trouwens eigenlijk mailen, maar het emailadres-als-img dingetje in je profile gaf een kruisje.. heel vaag)

Verwijderd

Minder dan 100 piek word lastig denk ik. Trafo (12V 225VA) kost zo''n 100 piek, en dan heb je nog een brugcel en een stel elco''s nodig. In totaal dus 150 piek ofzoiets.

- Hoe lang heb je ''m nodig?
- Kun je ''m zelf ophalen (ik woon in Oss; ongeveer tussen ''s-Hertogenbosch en Nijmegen in)

mijn mailadres is dabit@trybit.com.

• php
  • Niet online

php

Alle E-mail adressen geven een kruisje, ik heb maar wat gegokt om je te mailen, Jasper. (en goed gegokt, blijkt)

• Jasper Janssen
Op maandag 02 april 2001 08:25 schreef Herman het volgende:
Alle E-mail adressen geven een kruisje, ik heb maar wat gegokt om je te mailen, Jasper. (en goed gegokt, blijkt)
Ik heb een paar keer geprobeerd je terug te mailen met, tegen beter weten in, (&%(*% Outlook Express omdat ik niks anders bij de hand had.. die zei dat hij het bericht niet kon versturen. Mag ik uit deze reaktie opmaken dat je m''n mailtje wel gehad hebt?

• php
  • Niet online

php

Een keer of 5, 6. Ik heb hem dus gehad.

Zal vannavond wel even wat geblaat terugmailen. (zit nu op mijn werk)

• Jasper Janssen
Op maandag 02 april 2001 16:02 schreef Herman het volgende:
Een keer of 5, 6. Ik heb hem dus gehad.
Oeps... Sorry.

Ik geloofde Outhouse toen ie zei dat het niet verstuurd was |:( .. straks maar even netscape downloaden voor die computer.
Pagina: 1