Ik had eerst mijn multiplier op 9,5 en FSB op 100 maar op een gegeven moment ging dat niet meer (?!!??). Nu moet ik ''m op 8,5 zetten met een FSB van 106. Heeft iemand enig idee hoe dat komt en/of ik er wat aan kan doen.
idem als hierboven.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Zeker een MSI? Die hebben vaker van dit soort multiplier-geklooi...
Bnet pindle#2913
Orgineel is het een 650, dus als het de potlood streepjes zouden zijn dan zou de multiplier het toch helemaal niet meer doen. De koeler is er ook niet af geweest. Ik begrijp er echt geen donder van
Verwijderd
ik denk ook de bekende potlood streepjes, ik heb het met een duron en met een t-bird gehad. Ging een week goed, en daarna niet meer, die periode van een week werd steeds korter(ik werd het zat, dus toen moest ik de duron echt op 600 laten lopen
)
Kwam toevallig in een zaakje waar ze spullen hadden voor de hobby-ist, daar hadden ze een paar hondert verschillende soorten lijm ( ik lul niet ), waaronder ook bison-gelijdende-lijm. Dat spul op de proc''s gesmeert, sindsdien heerlijk kunnen overkloken.
p.s. alletwee op een abit kt-7 Raid
Kwam toevallig in een zaakje waar ze spullen hadden voor de hobby-ist, daar hadden ze een paar hondert verschillende soorten lijm ( ik lul niet ), waaronder ook bison-gelijdende-lijm. Dat spul op de proc''s gesmeert, sindsdien heerlijk kunnen overkloken.
p.s. alletwee op een abit kt-7 Raid
Verwijderd
Zo gaat dat ja 
Je kunt ook als je aan het inkleuren met potlood bent, wat vaker heen en weer gaan, zodat je een dikkere laag grafiet neerzet.
Scheelt stukken
Je kunt ook als je aan het inkleuren met potlood bent, wat vaker heen en weer gaan, zodat je een dikkere laag grafiet neerzet.
Scheelt stukken
Pagina: 1