Verwijderd
k heb de versie zonder raid, bij mij geeft tie in motherboard monitor gewoon 1.68volt aan voor de core.......
duron 750@880
duron 750@880
Mijn mobotje geeft standaard bijna .1 volt teveel af.
Verwijderd
ik gebruik mbm =]Op zondag 01 april 2001 17:09 schreef Hiro Shima het volgende:
dat wil nog wel eens verschillen, check ff met mbm
Ik heb een abit kt7a-raid, en ook die geeft ruim 0,5 v teveel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je bedoelt zeker 0,05 v (of heb je gemodOp zondag 01 april 2001 17:45 schreef Boarder38 het volgende:
Ik heb een abit kt7a-raid, en ook die geeft ruim 0,5 v teveel
Bekend probleem bij de turbo. Ik heb hem ook. Je stelt een voltage in in het BIOS, vervolgens moet je na de post weer in de bios om te kijken hoe hoog het voltage WERKELIJK is. De gemeten waarde is de echte:)
Sommige mensen denken dat de turbo zuigt omdat hun processor er warmer op wordt dan op elk ander mobo. Logisch, standaard krijgt de proc meer volt!..
Sommige mensen denken dat de turbo zuigt omdat hun processor er warmer op wordt dan op elk ander mobo. Logisch, standaard krijgt de proc meer volt!..
Verwijderd
Yup, klopt helemaal, gewoon in de bios bij PC Health checken en dan aanpassen.
Ik vind de Turbo tot nu toe een perfect bord op dat kleine puntje na, mijn 1 Ghz Tbird loopt op 1.4 nu en dat alles zonder ook maar een probleem.
Ach, voor die prijs neem ik een voltage check wel voor lief
Ik vind de Turbo tot nu toe een perfect bord op dat kleine puntje na, mijn 1 Ghz Tbird loopt op 1.4 nu en dat alles zonder ook maar een probleem.
Ach, voor die prijs neem ik een voltage check wel voor lief
Pagina: 1