tis te merken dat t je eigen server is =] TRAAG, flikker ze ff op je ispserver of tripod of iets dergelijks......................
Zow, wat een berg reacties!!! aaah!!!
naja.. hier zijn ze dan.. de langbeloofde pics
.
naja.. hier zijn ze dan.. de langbeloofde pics
ok ok.. ben al bezig met ze op F2S te zetten...
Verwijderd
Gewoon ff 2 pics van hoe het eruit ziet, en 2 van hoe hoog je hem heb geclocked/temp enzo
aarggh!!! stelletje idioten... krijg hier meteen full load over me heen.. !!!
snap dan ook dat het maar een stom kabel-abo is!!!
naja.. in a few mins staan ze op f2s ... en dan nie meer zeuren
Idioten hé?Op zondag 01 april 2001 14:31 schreef supersook het volgende:
aarggh!!! stelletje idioten... krijg hier meteen full load over me heen.. !!!
Rustig maarOp zondag 01 april 2001 14:34 schreef Aikon het volgende:
[..]
Idioten hé?Was ook niet te verwachten hé dat heel GoT ff ging kijken naar je slaolie-computer. Kon ''t ook ff EERST op een goede server zetten...
Hebbie ze nu al ergens anders geupped, ben wel benieuwd
Ik ben toch malle pietje niet!
wil wel ergens anders neerzetten.. maar F2S vind da nie leuk
.
weet iemand waar ik ze anders neer kan zetten??
weet iemand waar ik ze anders neer kan zetten??
ik kan ze wel ff op home.planet.nl pleuren als je ze ff mailt!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
waar blijven ze man ?????
kan niet wachten....
kan niet wachten....
ik ben ze nu aan het plaatsen op geocities... maar schiet niet erg op.. zijn tegen de 50 foto''s!!!
Verwijderd
Als je mij icqéd, dan pleur ik ze wel online.
Geocities rukt namelijk ook. Ook met plaatjes posten op forum.
Geocities rukt namelijk ook. Ook met plaatjes posten op forum.
Supersook heeft ze maar even bij mij gezet ipv brakke Geocities. Hieronder staan ze.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

wat heb je hiermee nou berijkt :?:?
.
de temp zo laag te krijgen of wil je weten hoe sla smaakt met slaolie met pc stuff
.
zo te zien is het iniedergeval een oud dinkytoytje pc....
de temp zo laag te krijgen of wil je weten hoe sla smaakt met slaolie met pc stuff
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

K dit was het dan.
Waarom doen de helft van de plaatjes het niet??
man zeik nie!! dit was gewoon een goede test om te kijken of het werkt.. en ja.. zolang je er geen koelelementen inflikkert werkt het ook... !!!Op zondag 01 april 2001 16:03 schreef ReseTTim het volgende:
wat heb je hiermee nou berijkt :?:?.
de temp zo laag te krijgen of wil je weten hoe sla smaakt met slaolie met pc stuff.
en probeer jij maar eens met een normale koeler je proc op 12 graden te krijgen!!!
aargh.. die moest hier dus FF net niet komen... das s''ochtends erg vroeg genomen!!!Op zondag 01 april 2001 16:11 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik weet waarom deze gast zo''n gek gezicht heeft/trekt:
[afbeelding]
Slaolie is niet lekker
Zo het staat er nu allemaal op. Was wel een gedoe maar het staat er nu en alle links kloppen. Thanks Supersook voor de pics waar we allemaal zo lang op gewacht hebben.
nice
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
Holy smackeronies! ONGELOFELIJKE HELDEN!
Ik erger me regelmatig kapot op dit forum. Kleine mannetjes met suffe vragen, nog kleinere mannetjes die dan over de search gaan zeuren -> Maar dit maakt echt alles goed! Helemaal pluizig en warm van binnen!
Ik erger me regelmatig kapot op dit forum. Kleine mannetjes met suffe vragen, nog kleinere mannetjes die dan over de search gaan zeuren -> Maar dit maakt echt alles goed! Helemaal pluizig en warm van binnen!
even toelichting bij de laatste paar pics die van systeem buiten de bak zijn.
dit is het 2de systeem dat er aan zal moeten geloven
.
dit is het 2de systeem dat er aan zal moeten geloven
Er is hiermee aangetoont dat het dus ook met een mooie nieuwe PC kan. En dat het geeneens zo ingewikkeld is.
Het is dat mijn pc thuis van m''n moeder is, anders zou die nu ook op 12 graden lopen.
Maar wat zei je nou dat het met koelelementen niet werkt?
En zou je niet het gevaar hebben dat als de olie vies wordt het gaat geleiden doordat er dingen in oplossen?
In ieder geval vet project!!! Ik wacht deel 2 (met die nieuwe pc) af
Maar wat zei je nou dat het met koelelementen niet werkt?
En zou je niet het gevaar hebben dat als de olie vies wordt het gaat geleiden doordat er dingen in oplossen?
In ieder geval vet project!!! Ik wacht deel 2 (met die nieuwe pc) af
Koel, ik wist wel dat het geen 1 april grap was. Maaruh, hoelang draait het systeem nu?
Op een gegeven moment zal ie er wel mee kappen denk ik. Of niet?
Op een gegeven moment zal ie er wel mee kappen denk ik. Of niet?
Test nummer 2 wordt denk ik pas in de zomervakantie
. Maar voor die tijd ga ik waarschijnlijk al met radiatoren en vrieskasten aan de slag. Heeft iemand daar goede ideeen voor of ben ik zo gek dat ik de enige ben die dit soort dingen uithaald??
oja, nog iets...
mochten er nog mensen zijn die de volgende dingen hebben en die voor de wetenschap willen doneren aan dit projekt, laat het me FFies weten:
- vrieskast
- zonnebloemolie
- hardware vanaf P1 (geheugen, HDD, mobo''s, proc, vid kaarten, netwerk kaarten etc.)
- bandbreedte (maar hier zijn we al in voorzien door Kalizec)
- netwerk stuf
- en alles wat je nog verder over hebt en denkt dat wij dat kunnen gebruiken
het plan is nl. om een grote linux cluster mbv beowulf op te zetten met allemaal oliegekoelde compu''s. Hiervoor hebben we gewoon simpelweg te weinig hardware e.d. Dus laat FFies weten of je nog wat over hebt.
countertje
mochten er nog mensen zijn die de volgende dingen hebben en die voor de wetenschap willen doneren aan dit projekt, laat het me FFies weten:
- vrieskast
- zonnebloemolie
- hardware vanaf P1 (geheugen, HDD, mobo''s, proc, vid kaarten, netwerk kaarten etc.)
- bandbreedte (maar hier zijn we al in voorzien door Kalizec)
- netwerk stuf
- en alles wat je nog verder over hebt en denkt dat wij dat kunnen gebruiken
het plan is nl. om een grote linux cluster mbv beowulf op te zetten met allemaal oliegekoelde compu''s. Hiervoor hebben we gewoon simpelweg te weinig hardware e.d. Dus laat FFies weten of je nog wat over hebt.
countertje
nog iets:
mocht die cluster ooit draaien, welke mensen hebben dan een goede oplossing voor de bandbreedte van dat ding. Hij moet nl. een UT-server, webserver, ftp server, en een koeteje gaan draaien!
Mischien nog bedrijven of iets dergelijks die T1 lijntje over hebben??
mocht die cluster ooit draaien, welke mensen hebben dan een goede oplossing voor de bandbreedte van dat ding. Hij moet nl. een UT-server, webserver, ftp server, en een koeteje gaan draaien!
Mischien nog bedrijven of iets dergelijks die T1 lijntje over hebben??
Verwijderd
Heb je niet een universiteit of iets in de buurt, die hebben vaak snelle aansluitingen (ik heb er ook een)
hehe.. weinig universiteiten te vinden hier in de noordkopOp zondag 01 april 2001 17:41 schreef newby het volgende:
Heb je niet een universiteit of iets in de buurt, die hebben vaak snelle aansluitingen (ik heb er ook een)
Verwijderd
Zonnebloem olie word vast als je het bevriest.Op zondag 01 april 2001 16:53 schreef supersook het volgende:
Maar voor die tijd ga ik waarschijnlijk al met radiatoren en vrieskasten aan de slag.
K ben ook bezig met die troep. (naar aanlijding van een vorig topic) Bij mij heeft het al 1 386 het leven gekost. D''r was vuil in opgelost.
[56k mode]
Eeh... kan je niet ff duimnagels er van maken?
Dit is niet te doen met een gewoon modempie...:(
[/56k mode]
Eeh... kan je niet ff duimnagels er van maken?
Dit is niet te doen met een gewoon modempie...:(
[/56k mode]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
VET man
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
kheb ook een aantal tests gedaan... maar boven de -20 blijft het vloeibaar, wel enigzins stroperig, maar een goede oliepomp moet dit spul toch wel rond kunnen pompenOp zondag 01 april 2001 22:58 schreef Tweaky het volgende:
[..]
Zonnebloem olie word vast als je het bevriest.
K ben ook bezig met die troep. (naar aanlijding van een vorig topic) Bij mij heeft het al 1 386 het leven gekost. D''r was vuil in opgelost.
Echt tof. Maareuh ... toevallig ook al met andere soorten olie geprobeerd? Of is zonnebloemolie het meest ideaal? Kan het geheel niet worden rondgepompt door ''n oude radiatorpomp ofzo? Volgens mij heb ik er hier nog wel een liggen. Zal effe zoeken en kijken hoe dat ding er ongeveer uitziet ... laterzzz
Verwijderd
hoe heet die olie die ze altijd op de tv laten zien dat ze een dragster laten rijden zonder olie alleen met dat spul.
dat geleid ook niet volgens tv zal wel een duur goedje zijn
suc6 in iedergeval
suc6 in iedergeval
DuraLube was dat het niet?Op dinsdag 03 april 2001 20:58 schreef corecrusher het volgende:
hoe heet die olie die ze altijd op de tv laten zien dat ze een dragster laten rijden zonder olie alleen met dat spul.
suc6 in iedergeval
"Is het niet amazing, Mike?"
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Misschien een motorolie test!
FF langs de Kwikfit en vragen of ze toevallig nog wat synthetische olie over hebben om je pc mee te koelen. Maak dan wel foto`s van hun gezicht!!
Wel bruut trouwens. Probeer het ook eens met een pentium 4. LOL
Wie weet werkt diesel ook wel (is ook olie).
FF langs de Kwikfit en vragen of ze toevallig nog wat synthetische olie over hebben om je pc mee te koelen. Maak dan wel foto`s van hun gezicht!!
Verwijderd
Damn hij komt tenminste met ideeen....
Hiermee is aangetoond dat het wel werkt als je een comp in de oie dumpt, nu nog een manier om die olie constant te koelen...
Hiermee is aangetoond dat het wel werkt als je een comp in de oie dumpt, nu nog een manier om die olie constant te koelen...
Ja neem diesel! Of benzine! Of ethanol!Op dinsdag 03 april 2001 21:21 schreef marteltor het volgende:
Misschien een motorolie test!
* Demo komt niet kijken als je je PC dan aanzet...>:)
L:oL
!!!BBBOOOEEEMMM!!!
Zoiets is opzich wel mooi dun (niet zo dik als zonnebloemolie) en geleidt niet ... maareuh, veel te lichtontvlambaar
.
!!!BBBOOOEEEMMM!!!
Zoiets is opzich wel mooi dun (niet zo dik als zonnebloemolie) en geleidt niet ... maareuh, veel te lichtontvlambaar

Nu:
Wat doet de olie op kamertemeratuur (als de omgevingstemperatuur hoger is)?
Een betere opstelling maken.
Langdurige test.
Olie door een radiator pompen.
Je afvragen welke olie het beste warmte geleidt (beter dan water?).
Olie met warmtewisselaar koelen.
Case zo modden dat je er olie in kan gooien (inclusief oliepeilstok).
Eerst beter testen en dan doet Dr. Vork pas geloven dat het bruikbaar is.
Wat doet de olie op kamertemeratuur (als de omgevingstemperatuur hoger is)?
Een betere opstelling maken.
Langdurige test.
Olie door een radiator pompen.
Je afvragen welke olie het beste warmte geleidt (beter dan water?).
Olie met warmtewisselaar koelen.
Case zo modden dat je er olie in kan gooien (inclusief oliepeilstok).
Eerst beter testen en dan doet Dr. Vork pas geloven dat het bruikbaar is.
Pagina: 1