Toon posts:

[BC3] Neonlampen...........

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar je neonlampen kan kopen? niet te duur....

En worden ze niet tewarm in je kast?

:Z:Z:Z:Z:Z:Z

Verwijderd

Condrad misschien. Of de plaatselijke Electroboer :Z

Verwijderd

Een of andere Belg, (die trouwens een hele vette casemod had) zei dat je ze bij Velleman kon kopen (dit is een supplier) voor iets van 15 gulden, + 15 gulden houder is FL30,- (600BFR) de winkels kun je geloof ik checken op www.velleman.be

Verwijderd

Topicstarter
Thx...... :*:*:* hehe

Maar worden ze warm?

Verwijderd

Nee hij zei van niet, hij zei alleen dat ze snel kapotgingen en dat je ze dus goed vast moest zetten. (dan hoef je trouwens alleen de lamp FL15,- te vervangen) Ik ben nu even die site voor je aan het proberen te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ben al op de site aan het zoeken. maar kan zo 123 niet vinde....

Verwijderd

Hier is die site van die belg, veel succes en anders moet je hem even een mailtje sturen. http://users.pandora.be/Dominator/

Verwijderd

Topicstarter
Thx m8y..

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:01

Nessuno

io sono nessuno

je kan ze kopen bij muko of hecke electronica in amsterdam

bij muko zijn ze 15 voor lamp 15 gulden voor de starter (ofte wel het printje )

bij hecke zijn ze een knaak duurder (maar die heeft ze wel op voorraad )

heb vammiddag 2 groene gehaald :)

Na rose e cient spin

Verwijderd

Velleman site neon lampen gevonden door search-->lamp
http://www.velleman.be/ProductList2.asp?lan=1&id=345671
Wat zijn eigenlijk andere toepassingen voor die neonlampen, waar zou je ze eigenlijk nog meer goed voor kunnen gebruiken, ik ben nou wel een beetje nieuwsgierig geworden >:)

Verwijderd

Hoe groot en dik zijn die staafjes dan (niet doordenken nee :D ). Hier bij de elektrowinkel hebben ze van die neons met een doorsnede van een halve CM of zoiets.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

ik heb ze in Venlo bij de Baur gehaald, 35 piek, 17,50 voor startertje en 17,50 voor buisje, +/- 30 cm, breken SNEL maar zit plasticje omheen....
ik weet nie of je er wa aan hept

I see dead pixels...

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 20:35
Jou vragen zijn al wel 100 keer voorbij gekomen .. gebruik de search eens ... *HINT*

... maar om maar tovh ff te reageren :
Stuut en Bruin <-- fl 35,- (alles inc.), nee worden niet warm

Verwijderd

Ik zit dus nu net op die Velleman site te kijken en dan zie ik die Neon buis en dat FLPS power supply. Aan die Neon buis zit zeker zoon floppy drive connector en die koppel je aan die PS en dan koppel je een floppy drive connector van je voeding weer aan die PS is het niet? :?

Greetz

Verwijderd

K heb zelf 4neon knopen gehaald bij de Re-Cars. 19.95 voor twee. Zijn 12volt. en d''r zit een mooi chroom randje om.

Verwijderd

Kun je daar het urletje even geven?

Greetz

Verwijderd

Je kunt ook LED''s gebruiken, makkelijk klein en goedkoop. Er zijn van die grote leds (diameter 1 cm of zo) die flink licht geven, en die gaan erg lang mee. Bovendien zijn ze niet zo kwetsbaar. Ik heb trouwens ook zo''n noenbuisje van stuut & bruin, voor 35 piek heb je em in huis (opgestuurt). Prima ding, gewoon een kleine tl-buis met een kleurtje. 30cm lang, 4/5 mm dik.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb ze zelf bij de makro weg, wel zo,n 35 pieken maar ja je moet toch wat.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 20:51
ik zag ze laatst bij de Regenboog in Sittard Liggen voor 17,50.

dat ligt dicht bij het station, voor als je er heen wilt gaan
Pagina: 1