De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verder welkom hier, en veel plezier en succes.
And now the most interresting part of deze grot
Daar moet je het wel kunnen vinden denk ik
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dan raad ik je aan deze tip eens door te nemen:
http://www.overclockers.com/tips272/
Enne de l1 bruggen op de cpu moeten van :::: naar |||| met een mooi scherp hb potlood! En niet de bruggen onderling verbinden!!
Verwijderd
Proc weer terug heatsink er weer op + betere cooler.
En dan stel je ff in de bios de multiplier in op 9 X 100 en dan heb je 900.. of de fsb op 105 dus 9X105 945.
voila
maar ik wil die multiplier ook verhogen.
bedankt voor de reacties!!
Verwijderd
heb je de bruggen wel goed verbonden?Op zondag 01 april 2001 11:38 schreef mvtbduron het volgende:
ik heb mijn duron al geunlockt met bison electro maar de multiplier wil niet verder verhoogt worden ik kan wel de fsb opschroeven naar max 125 mhz maar dan loopt windows niet zo lekker op 120 mhz wel.
maar ik wil die multiplier ook verhogen.
bedankt voor de reacties!!
en hoe krijg jij btw je fsb op 120?
Verwijderd
Dat is weer een van de pro''s van msi de mijne ging tot 119!Op zondag 01 april 2001 11:47 schreef r0ck3t het volgende:
[..]
heb je de bruggen wel goed verbonden?
en hoe krijg jij btw je fsb op 120?
met een vergrootglas gekeken ,
en ik krijg mijn fsb wel op 125mhz
maar ik wil die multiplier verhogen
Verwijderd
zet ik mijn fsb van 100 naar 133(266DDR) dan blijft pc wel draaien, mar dan natuurlijk weer niet overclocked....
SUCCES!
Verwijderd
k weet niet waar jij woont, maar k zit in een lekker groot en koel(!) huis=], hoef k mn duron niet terug te klokken in de zomerOp zondag 01 april 2001 13:52 schreef zork het volgende:
Jezus, heb je in een grot gezeten ofzow? Zelfs mijn opa weet onderhand wel hoe hij z''n Duron moet overclocken...Maar ja, met de Search kom je er wel denk ik, helemaal op de frontpage...
SUCCES!
ik heb nu mijn multiplier wel op 9.5x100
gekregen en hij draait perfect
ga morgen proberen of dan de fsb wat hoger wil.
en ik probeerde even geleden om de msi fuzzylogic te instaleren dat lukte
maar als ik net opstart krijg ik een blauw scherm.
en ik heb van tevoren winme opnieuwt geinstaleerd [schijf eerst geformateerd]
weet iemand daar iets op??
Flink duurtesten kan geen kwaad, bijvoorbeeld 3dMark2000 een paar uur laten lopen.
Liever niet de 3dmark2001 die is nog niet zo stabiel en stabiliteit testen met een onstabiel testprogramma is niet zo handig
Verder is het een kwestie van proberen, ik weet niet of het iets met het inkleuren van mijn proc. te maken heeft maar op 950 en 1050 mhz is mijn record 10 minuten in windows voor een crash/reboot.
1ghz en 1.1 gaat wel zonder al te veel problemen (in het laatste geval moet mijn core voltage naar max. (1.85v) en de hoeveelheid warmte die dat geeft is niet al te fijn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
maar moet hem nog flink testen.
heb 3d mark geinstaleerd en ik ga morgen testen
nog bedankt voor de reacties.
draai nu op 1031nhz 103x10
loopt lekker stabiel op 40 graden
kijken of er nog meer in zit?
bedankt voor de reacties!!!