[BC3] Deze radiator gezocht. Waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een winkel in nederland die de volgende radiator kan leveren :

Afbeeldingslocatie: http://www.cool-computers.com/site/content/1.Online%20Store/Radiators//images/120mm.jpg

Dit is een 120 x 120 mm radiator.

Aangezien mijn voeding een beetje ongelukkig in mijn kast zit, en ik straks als ik mijn waterkoelingssysteem ga bouwen mijn kast zo origineel mogelijk wil houden (in zo verre, geen voedingen verplaatsen, en geen externe radiatoren. Ik ga hem nog wel helemaal modden), had ik dus het idee om er 2 120 mm radiatoren in in te bouwen in plaats van een 120 x 240 mm. Eentje achter bovenin, en eentje tegen de bovenkant van mijn kast.

www.ned-cool.nl en www.oc-shop.nl hebben deze radiator helaas niet. Nou is er vast wel iemand anders in nederland die deze radiatoren wel hebben.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

http://www.3dcool.com
:)

oeps, ni gelezen dat je een wikel zoekt in nederland

zal eerst lezen voordat ik iets post :)

• E-Vix
  • Nu online

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Op zaterdag 31 maart 2001 22:20 schreef Moe het volgende:

zal eerst lezen voordat ik iets post :)
Ach... Heb ik ook zo vaak... Reageer ik, en 2 tellen later zie ik dat ik precies reageer met wat er niet gevraagd wordt :)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21

RvV

Nouja, dan moet je aan een Nederlander vragen of hij hem in de VS wilt bestellen. Daarna koop jij hem weer van die gast over. Zo goed? :7

Y'24

• E-Vix
  • Nu online

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Op zondag 01 april 2001 12:46 schreef RvV het volgende:
Nouja, dan moet je aan een Nederlander vragen of hij hem in de VS wilt bestellen. Daarna koop jij hem weer van die gast over. Zo goed? :7
Het gaat mij er juist om om de verzendkosten van $25 (ruim Fl 65,-)uit te kunnen sparen. In Nederland spring ik bovendien even op de motor, en dan heb ik hem de zelfde dag nog in huis. Ook makkelijk voor garantie.

Verwijderd

[b]Op zondag 01 april 2001 13:42
In Nederland spring ik bovendien even op de motor, blabla
Hoe groot is een radiator voor, pak-em-beet, een 125 ??

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 13:42 schreef E-Vix het volgende:

[..]

Het gaat mij er juist om om de verzendkosten van $25 (ruim Fl 65,-)uit te kunnen sparen. In Nederland spring ik bovendien even op de motor, en dan heb ik hem de zelfde dag nog in huis. Ook makkelijk voor garantie.
garantie?, ja stel je voor dat ie kapot gaat, hehe

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zal lastig worden, vraag het eens bij zaken voor amerikanse auto''s, naar koelers voor de automatische transmissie. Ik ben ook tijden op zoek geweest naar een beetje normale bron voor die dingen, maar tot dusver geen succes.

• E-Vix
  • Nu online

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Op zondag 01 april 2001 16:53 schreef cogr het volgende:

[..]

Hoe groot is een radiator voor, pak-em-beet, een 125 ??
Ongeveer 0 x 0 mm :)
Op lichte motoren zit geen radiator. Die worden gewoon rechtstreeks met lucht op de cylinders gekoeld.
Pas bij de wat zwaardere motoren hebben ze waterkoeling, en voor zover ik weet zijn die radiatoren te groot voor een waterkoelingsproject. (Iets van 300 x 300 mm)

Een radiator van een scooter zou misschien wel klein genoeg zijn... Op naar de bromfietssloop dus...

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Scooterradiators zijn meestal groter dan kachelradiators van auto''s.

De truc van auto-kachel radiatoren, is er 1 tw vinden, waar fatsoenlijk een x aantal fans op passen, zonder teveel overlap. 12x24 zou goed zijn (ford, fiat) maar die hebben vrij onmogelijke wateraansluitingen, Mini is niks, 19x22 geloof ik, dus gewoon even met een meetlint door de stapel gaan.
Pagina: 1