"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Die-hard Brexiteer
Maareh, ik vind het een kewle mod en ik vind het ook een btje lullig dat zijn topic dicht gegooid is... het spam gehalte viel wel mee, t werd alleen een btje spammerig gebracht...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Heb je nu toch een beter icoon... niet?Op zaterdag 31 maart 2001 19:03 schreef DR het volgende:
Rechtse plaatje lijkt op mijn oude user-icon
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Mjah.. dat klopt, ''t kwam een beetje spammerig over... tis z''n eerste post, hij leert het welOp zaterdag 31 maart 2001 18:55 schreef Demoniac het volgende:
t werd alleen een btje spammerig gebracht...
Mooi gedaan vind ik.
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Vrijheid van menigsuiting
Geen inspiratie
Leuk gedaan alhoewel ik geen scream fan ben.
En die Z, zijn dat van die worstjes?
of moeten dat botten voorstellen?
Verder wel tof, alleen niet in de zon zetten (al dat zwart...).
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
die Z is voor Zombie, dat is immers mijn nick. Dank U allen voor d complimenten. Een neon-lampje komt er waarschijnlijk nog in, maar ik mot nog ff een geschikte kleur vinden. Iemand een idee ? Ik zat zelf al aan rood te denken...............
ik ben zelf best wel tevreden over het resultaat omdat het ding ook nog goed koelt met die 3 koelers in de zijkant, ze zijn niet echt goed te zien op deze pic''s.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

je had dit plaatje ook moeten posten, daar zie je teminste dat er fans in zitten
-
Dat dacht ik alOp zaterdag 31 maart 2001 20:46 schreef ZombieExtreme het volgende:
owja, op de andere kant zie je dezelfde kop, allen uit de film Scary Movie, als hij ''plezier'' heeft gehad op het feest.
Maar zet er nou niet zo''n neon buis in
Zonde IMO, Maar zoals ik al, mooi gedaan.
And now the most interresting part of deze grot
Ik ben toch malle pietje niet!