Toon posts:

[BC3] heatsinks plaatsen op een hercules gf2 mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de heatsink van mijn hercules gf 2mx eraf gehaald en daar een blue orb opgezet.
Maar nu heb ik die heatsink in stukken gezaagd, zodat tie op mijn geheugen chippies van mijn kaart kunnen.
Kan ik deze vast maken met dat plak stickertje van die blue orb(heb ik namelijk nog over)
En welk programmatje kan ik het best gebruiken voor te overklokken(en ook graag bij zetten hoeveel mhz en betroubaarste is)
plz help me, want weet hier namelijk niet zo veel van af.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Die ''sticker'' bij de Blorb is als het goed is Fragtape, dus dat moet wel lukken ja...
Welk progje voor GF2 weet ik nie, ik zit hire NOG STEEDS met een TNT2:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 10:54
beter gewoon de drivers gebruiken of powerstrip

Hij haalt met gemak 210/210 als het goed is.
maar werk er rustig naartoe, dus steeds in stapjes van 5 mhz verhogen en als ie geen rare dingen gaat vertonen ( rare strepen, witte stippen etc.) kun je hoger gaan

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Topicstarter
ok, maar hercules heeft zelf ook zo''n tweakproggie is die niet goed?

• MGSNK
denk het wel

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• MGSNK
en eeeeeeeeh, dit is een CROSSPOST

• 504
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-05 15:37

504

Ik kon zonder heatsinks mijn memory (Hercules GF2 MX) overclocken tot 214, toen die "ramsinks" erop met pasta en een beetje lijm op de hoekjes.....en nu kan ik mijn geheugen tot 210 klokken! U begrijpt, werkt dus niet of zelfs erger.
Je GF2 MX heeft sdram, de prestaties worden daarbij niet gelimiteerd door de temperatuur (wat bij rdram wel een rol speelt). Ik kwam hier te laat achter....

PS Op mijn andere GF2 MX (van ASUS) wil het geheugen niet eens boven de 185.

"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)

Verwijderd

Topicstarter
hoe de tering werkt die fragtape eigenlijk krijg maar een plakkant!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
lama!!!!
Pagina: 1