[BC3] Arctic Silver Thermal Adhesive, Hoe gebruiken??

Pagina: 1
Acties:

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Hoi,

Ik heb nu mijn pakketje binnen met een Blue Orb en Arctic Silver Thermal Adhesive, maar hoe gebruik je het nou precies?? gewoon mengen met elkaar en dan een dun laagje erop smeren??

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Moet je het mengen dan?
Ik wist niet dat het 2 componenten was.

Zo eens ff opzoeken.
Zit er geen handleiding ofzo bij hoe je het moet gebruiken?

Alle proemn in n drek

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Het is op basis van epoxy-hars dus ik denk dat je het idd moet mengen en er een dun laagje op moet smeren.
En dan een tijdje laten drogen.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

op www.articsilver.com staan ook gebruiksaanwijzingen :)

I see dead pixels...

• frennek
het is www.arCticsilver.com

Vele mensen vergeten die C.

Maar ik heb het allemaal al gevonden.

Je moet het met elkaar mengen en dan dun aanbrengen op de chip.

Verwijderd

En waar moet je het nou mee mengen? Ik heb heel die handleiding doorgelezen, maar ik kom er maar niet achter WAAR het nu mee moet mengen. Als je die Adhesive alleen gebruikt, blijft het niet zitten (toch balen als je heatsinkjes naar beneden vallen :)).

• eelcoo
  • Laatst online: 26-08-2025
Op zaterdag 31 maart 2001 22:07 schreef Kcinimod het volgende:
En waar moet je het nou mee mengen? Ik heb heel die handleiding doorgelezen, maar ik kom er maar niet achter WAAR het nu mee moet mengen. Als je die Adhesive alleen gebruikt, blijft het niet zitten (toch balen als je heatsinkjes naar beneden vallen :)).
Part A met Part B natuurlijk...je heb twee tube''s en die moet je in verhouding 1:1 met elkaar mengen

Verwijderd

Beetje el-cheapo site trouwens..

MAAR wel goed spul

• frennek
Ik heb die handleiding eventjes GOED doorgelezen en ik kan helaas nog niet beginnen. Ik wil namelijk voorkomen dat er arctic silver op de zijkanten van het geheugen komt (al die pennetjes). Als dat gebeurd, ben ik goed de lul.

Dus eerst maandag maar kit kopen wat niet gelijdt en dat op de zijkant smeren. En ik moet mijn Blue Orb nog bewerken met Arctic Silver, want de onderkant wil niet helemaal goed zitten tegen de zijkant. Je moet maar eens een goede zaklamp tegen de Blue Orb aanzetten en het zit vol kieren en gaten :(.

Heeft iemand een idee wat voor kit ik moet halen?

Verwijderd

Jezus wat zuig ik, dat had ik helemaal niet gezien, dat je 2 VERSCHILLENDE tubes hebt :o.

Eneeuh Sarge, bij mij kwam er ook per ongeluk Arctic prut op de pennetjes aan de zijkant van het geheugen, maar me kaart doet het nog steeds :). Ik heb het wel geprobeerd weg te halen, maar dat wil heel moeilijk.

Ik heb de kieren van mijn Blue Orb opgevuld met Arctic Silver. Geen idee of het helpt, maar je zou denken van wel...

• frennek
Ja, ik ga idd die gaten en kieren onderin opvullen met arctic. Voor de gene die dit ook willen doen, NIET DE SCHROEFGATEN DOEN. Anders kan je de koeler niet meer vast maken als je hem eruit heb gehaald en als je de koeler erin heb laten zitten, kan je hem er niet meer afhalen als er een kilo stof in zit :(.

Ik kan morgen pas verder, omdat ik kit nodig heb voor de zekerheid.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
tjees, moest een keertje een p1 233 mobo met een kapotte clipje voor kooler maken voor een maat van me.. hmmm, men neme een mooi koelblok, zo een die wel wat kan hebben.. toen nog gewoon koelprut.. lekker dun aanberenegen, er weer van afhalen om te kijken of het goed zit.. een ranje van 3mm overhouden.. alles vervrij.. hup 4 lijntjes sec lijm.. ff goed drukken.. ff w88 en klaar!.. ding loopt nog steeds..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1