Toon posts:

[BC3] kortsluiting..... shit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GVD ik was net een koeler aan het aansluiten op een molex toen de pc draaide en toen maakt hij kortsluiting en toen een vonk en de pc was weg..... |:(
nu krijg ik hem niet meer gestart,

wat nu te doen??? :?

Verwijderd

garantie? of heb je die niet? lijkt me logisch dat iets kapot gaat als je het aansluit als de pc aanstaat...

Verwijderd

Topicstarter
nee maar de pc start niet meer.... is er een veiligheid doorgeslagen (zo ja waar?)

en wat moet ik anders?

Verwijderd

ik vrees dat je mobo kapot is... ik had nml een x hetzelfde gehad :(. Heb je de voedingsstekker er al uit gehaald, 10sec w88 en er weer in gedouwt?. Als dat het niet is meschien ff een andere voeding proberen. Als dat het niet is kan je helaas om een nieuw mobo

edit: om je nog ff xtra bang te maken ;)... bij mij deden alle kaarten die er in zaten ook niet meer, mem+cpu nog wel...

Verwijderd

hoezo start die niet meer? er gaat niks aan als je op de powerknop drukt?? of hoor je de hd draaien en doet verder alles het alleen blijft het scherm zwart??? dan denk ik dat er ''iets'' kapot is op je moederbord, misschien is het te maken of erger een nieuwe plank

Verwijderd

Topicstarter
pffffff gozer je hebt m''n geld gered!!!
10 sec hielp..... :)

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:18
probably je voeding |:(

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

NP

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 31 maart 2001 13:43 schreef masterwill het volgende:
pffffff gozer je hebt m''n geld gered!!!
10 sec hielp..... :)
Dat wou ik ook net posten van die voedingsstekker, je voeding was gewoon statisch geladen.
Maarja hij doet het in ieder geval weer :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
thanks iedereen
Pagina: 1