[BC3] http://hehe.wolweb.nl

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
yo iedereen !
als je wilt weten hoe je je case zo vet wilt maken als deze:
http://home-3.worldonline.nl/~rzombie/images/Done2a.jpg
dit ding heeft 3 koelers in de zijkant.

Ook kan je op mijn pagina vinden hoe je met je Geforce 1 SDR 2200 3DMARK2001 punten kan halen gewoon door hem over te clocken !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmmz leuke eerste post van jou maar dit lijkt verdacht veel op...

Afbeeldingslocatie: http://mojones.com/mother_jones/MJ98/spam.gif

• BC3 Victim
eehh, dit was mijn eerste post dus en ik zie nu ook meteen dat het icoon het niet doet, ff maar es checken waarom dat is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 31 maart 2001 12:46 schreef Webgoodie het volgende:
Hmmz leuke eerste post van jou maar dit lijkt verdacht veel op...

[afbeelding]
LOL :D

En het inderdaad spam |:(

Alle proemn in n drek

• BC3 Victim
check it out man !
alles echt man ! Ik doe alles zelf benchen enzo, niks is uit mijn duim gezogen.

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 22:49
waarom is dit spam?
hij verdient NIX met z''n homepage!
en die casemod is ook nog eens eruuggh vet!

• BC3 Victim
Ik zou niet weten waarom dit spam zou zijn, die site heb ik zelf gemaakt, alle benchmarks zelf gedaan en alles is echt.

Als je zelf je systeem niet in orde kan houden mot je niet zeggen dat het niet kan dat je een dikke score haalt met een ''slechte'' videokaart.

Verwijderd

Ja maar toch een leuke home page

groeten

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[OFF-TOPIC]
Op zaterdag 31 maart 2001 12:50 schreef G-Spotter het volgende:
waarom is dit spam?
Omdat hij schrijft:
Op zaterdag 31 maart 2001 12:42 schreef ZombieExtreme het volgende:
yo iedereen !
als je wilt weten hoe je je case zo vet wilt maken als deze:
http://home-3.worldonline.nl/~rzombie/images/Done2a.jpg
dit ding heeft 3 koelers in de zijkant.
En niemand heeft gevraagd hoe je zo''n case kunt maken, dus hij reageert op niemand maar post z''n URL wel en dat heet spam.

[/OFF-TOPIC]

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:27

Sharky

Skamn Dippy!

Op zaterdag 31 maart 2001 13:13 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Omdat hij schrijft:
[..]

En niemand heeft gevraagd hoe je zo''n case kunt maken, dus hij reageert op niemand maar post z''n URL wel en dat heet spam.
JEZUS CHRISTUS wat een gezeik!

zo...sorry maar dat moest er ff uit.

This too shall pass

Verwijderd

The cooler on my CPU was meant for Pentium I so it couldn''t handle my 800 Mhz Pentium III.

Maximum speed was 840 Mhz (FSB 105) and the temperature was 95° C with the CPU idle ( I don''t want to know what is was while playing UT but I had to disable temperature protection in order to boot my system)

--

Dat las ik op je site ;) Erg lachwekkend. Dat kreng van je kan echt wel harder hoor. Hier op 992. Kan nog wel harder.

• BC3 Victim
hij loopt nu op 920 met de nieuwe koeler.
Ben er nog niet echt mee bezig geweest om hem nu tot the max te duwen, dat komt later.

mijn vorige 450 had ik ook op 600 lopen dus ik hoop dat ik deze wel over de 1 Ghz kan pushen.

Sorry voor die spam dan, als jij dat als de definitie voor spam leest was het spam, maar ik wilde gewoon ff posten dat m''n page bestaat en dat ik gewoon een vette case heb gemaakt.

Thanks for the compliments !

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je had het iets anders moeten brengen, dit komt nogal reclame -makend over. Dicht.
Pagina: 1